Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:05:40 GMT

مقایسه بورگوارد BX5 با هیوندای توسان TL + مشخصات فنی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۵۳۲۰

مقایسه بورگوارد BX5 با هیوندای توسان TL + مشخصات فنی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، بورگوارد BX5 با هیوندای توسان TL است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی بورگوارد BX۵:

بورگوارد BX۵، خودرویی ساخت کشور آلمان است که در سال ۲۰۱۷ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۷۹۷ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۹۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۸۰ نیوتن متر در ۱۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ سرعته تیپ ترونیک Aisin استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۹.۳ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۰ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به صفحه نمایش مرکزی لمسی ۸ اینچی ، سیستم پاک کننده اتوماتیک دیسک‌های ترمز جلو (BDC) ، دوربین ۳۶۰ درجه ، سنسور پارک جلو، عقب و جانبی ، کلید هوشمند (ورود بدون کلید) ، استارت دکمه‌ای ، گرم کن آیینه‌های جانبی و چراغ خوش آمدگویی ، چراغ‌های جلو زنون ، سیستم چراغ کمکی در هنگام پیچیدن ، گرم کن صندلی‌های ردیف جلو ، کنسول عقب تاشو به همراه جا لیوانی اشاره کرد.

معرفی هیوندای توسان TL:

هیوندای توسان TL، خودرویی ساخت کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۶ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۹۹۹ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۶۴ اسب بخار در ۶۰۰۰ و ۲۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۹۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۸.۱ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۱۰.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۲ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به گرمکن فرمان ، سنسور نور ، کلید استارت ، گرم کن و سرد کن صندلی ، ترمز پارک الکترونیکی ، یخچال ، سانروف پانوراما ، آینه الکتروکرومیک (EMC) ، صفحه کیلومتر سوپر ویژن با ال سی دی رنگی ۴.۲ اینچی ، باله عقب مجهز به چراغ ترمز ، چراغ‌های عقب LED ترکیبی ، چراغ‌های جلو LED ، چراغ‌های LED با سیستم روشنایی در روز DRL و چراغ‌های مه شکن ، چراغ‌های راهنما بر روی آینه‌های جانبی و سیستم روشنایی ورود به خودرو ، رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی ، سیستم شناسایی نقطه کور ، سیستم کمکی پارک به وسیله سنسور‌های عقب و جلو (PAS) اشاره کرد.

خودرو بورگوارد BX5 هیوندای توسان TL کشور سازنده آلمان کره جنوبی سال (طراحی) 2017 2016 موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه حجم موتور 1797سی سی 1999سی سی حداکثر قدرت 190 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه 164 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه 192 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه جعبه دنده ۶ سرعته تیپ ترونیک Aisin 6 سرعته خودکار شتاب 0 تا 100 9.3 ثانیه 8.1 ثانیه حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت 185 کیلومتر در ساعت وزن 1670 کیلوگرم 1583 کیلوگرم اندازه (میلیمتر) 4490 طول ، 1877 عرض ، 1675 ارتفاع 4475 طول ، 1850 عرض ، 1650 ارتفاع فاصله بین دو محور 2685 میلیمتر 2670 میلیمتر مصرف سوخت ترکیبی 8.9 لیتر در هر صد کیلومتر 10.1 لیتر در هر صد کیلومتر حجم باک 60 لیتر 62 لیتر ترمز و پایداری ترمز جلو و عقب دیسکی ، ترمزهای ABS و EBD ، سیستم های ESC ، EDS ، HBA ، HAC ، HDC ، EPB سيستم کمکي کنترل حرکت در شيب‌ HAC ، سيستم کنترل پايداري الکترونيکي با امکان کنترل مجزاي 4 چرخ ، ABS ، EBD کیسه هوا راننده و سرنشین، پرده ای و جانبی 6 کیسه هوا سیستم صوتی سیستم استریو Hi،Fi (برند JVC) – نه عدد بلندگو رادیو و سی دی و بلوتوث کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو دور در دقیقه استفاده شده هیوندای توسان TL کیلومتر در ساعت نیوتن متر ۱۰۰ کیلومتر اسب بخار آن از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)