Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در جریان دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان زارچ با اشاره به ضرورت توجه به توسعه امکانات ورزشی در نقاط کم برخوردار اظهار کرد: اجرایی شدن سند آمایش نقش بسیار مهمی در توسعه همه جانبه نقاط مختلف استان و کشور دارد.

وی افزود: در حوزه سرانه ورزشی متاسفانه برخی نقاط استان از جمله شهرستان یزد با کمبود شدید سرانه روبرو هستند و در برخی نقاط دیگر وضعیت بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی گفت: در حوزه ورزش قهرمانی توجه به استعدادیابی در تمام نقاط استان بسیار مهم است و در صورتی که بخواهیم آینده ورزش استان یزد درخشان و پرافتخار باشد باید از الان بر روی ورزش‌های پایه به وسیله استعدادیابی و حمایت سرمایه‌گذاری کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به هزینه‌های تیم‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: در راستای تامین اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی زارچ باید از ظرفیت شرکت‌های خصوصی و کارخانجات استفاده شود.

وی خواستار توجه بیشتر صنایع به حمایت از ورزش در استان شد و گفت: موضوع جوانان هم در بحث اداره ورزش و جوانان از اهمیت بسیار بالایی برخودار است که متاسفانه برخی مواقع این موضوع در سایه جوانان مغفول واقع می‌شود.

جوکار با تاکید بر اینکه مسائل مرتبط به جوانان بسیار گسترده و مهم است و به هیچ عنوان نباید نسبت به این مسائل غافل شویم خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به این موضوع باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های مربوطه استفاده لازم به عمل آید.

مهدی دهقان رئیس ورزش و جوانان زارچ هم در این دیدار به بیان بخشی از اقدامات صورت گرفته در اداره ورزش و جوانان زارچ و مشکلات زیرساخت‌های ورزشی و مسائل مرتبط با جوانان در این شهر پرداخت.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خبرگزاری فارس محمدصالح جوکار ورزش و جوانان بخش خصوصی استان یزد نماینده مجلس ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم نصیری با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار محترم در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 
 
وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 
 
شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم