Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@01:26:48 GMT

آغاز مرحله دوم گروهی لیگ تنیس ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۷۴۳۴

آغاز مرحله دوم گروهی لیگ تنیس ایران

تیم‌های راه یافته به مرحله دوم گروهی با انجام ۷ دیدار با یکدیگر رقابت می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مرحله دوم رقابت‌های تنیس لیگ‌ ایران از روز گذشته در دهکده ورزشی چهارباغ البرز آغاز و با انجام 7 مسابقه تیم‌های پیروز مشخص شدند.

در نخستین مسابقه  و در گروه اول، پوشاک وانسی با نتیجه 3 بر صفر مقابل بانک صادرات ایران پیروز شد، چوب سنگ با نتیجه 2 بر یک آکادمی تنیس البرز را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه‌ دوم، رعد پدافند هوایی با نتیجه 2 بر یک از سد آکادمی تنیس طاهری (الف) عبور کرد و نتیجه دیدار مهرام و ولسرویسز ایران با نتیجه 3 بر صفر به سود مهرام اعلام شد.

در گروه سوم، تیم‌های هیئت تنیس قم و‌ بومرنگ با نتیجه مشابه 2 بر صفر مقابل تیم‌‌های کلاژ گستر سعد‌آباد و وینر اسپرت شکست خوردند.

و در نهایت در گروه چهارم مسابقات‌، آکادمی تنیس مهذب نیا الف با نتیجه 2 بر یک آکادمی تنیس داودیان را برد و توسعه امین دارو 3 بر صفر آنزو سعدآباد را مغلوب کرد.

 به این ترتیب در پایان روز نخست‌، تیم‌های پوشاک وانسی و آکادمی تنیس البرز (الف) با هم روبرو‌ می‌شوند، مهرام به مصاف آکادمی تنیس طاهری (الف) می‌رود، رعد پدافند هوایی با ولسرویسز ایران مسابقه می‌دهد، توسعه امین دارو و‌آکادمی تنیس داودیان با یکدیگر روبرو‌ می‌شوند.

کلاژ گستر سعد‌آباد و بومرنگ با یکدیگر دیدار می‌کنند، وینر اسپرت و‌ هیئت تنیس قم به مصاف یکدیگر خواهند رفت، چوب سنگ با بانک صادرات مسابقه می‌دهد و تیم‌های آکادمی تنیس مهذب نیا (الف) و‌آنزو سعد‌آباد برگزار کننده دیدار پایانی خواهند بود.

در گروه یک ، تیم‌های پوشاک وانسی، چوب سنگ‌، آکادمی تنیس البرز (الف) و بانک صادرات

در گروه 2 تیم‌های مهرام، رعد پافند هوایی، آکادمی تنیس طاهری (الف) و‌ولسرویسز ایران

در گروه 3 تیم‌های کلاژ گستر سعد‌آباد ، وینر اسپرت ، بومرنگ و هیئت تنیس قم

و در گروه 4 تیم‌های توسعه امین دارو ، آکادمی تنیس مهذب نیا (الف) ، آکادمی تنیس داودیان و آنزو سعد آباد حضور دارند.

مسابقات لیگ تنیس با جایزه 300 میلیون تومانی از 9 تا 22 شهریور‌ماه برگزار و از بین تیم‌های حاضر 8 تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر سال 1401 را بدست می‌آورند.

یاد آور می‌شود: سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و سینا چابراهیمیان مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

مرحله دوم گروهی لیگ تنیس ایران قرعه کشی شد

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس ایران تنیس ایران آکادمی تنیس مرحله دوم سعد آباد بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیمین دخت بیات رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول این عملیات ضمن مراجعه به 27هزار و  298خانوار، تعداد 37هزار و 692 کودک زیر پنج سال واکسینه شدند.   

به گفته بیات نوبت اول اجرای این طرح از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری به شکل مراجعه خانه به خانه منازل و جستجوی کودکان زیر پنج سال در مناطق پرخطر اجرا شد.

وی هدف این برنامه را توقف گردش ویروس فلج اطفال در مناطق پرخطر (نقاط کانونی و وارده) عنوان کرد.

بیات افزود: با توجه به انتقال ویروس وحشی فلج اطفال در دو قاره آسیا و آفریقا و بومی بودن بیماری در کشورهای همسایه شرقی ایران(افغانستان و پاکستان) عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سالانه، برای حفظ موقعیت عاری از ویروس فلج اطفال در کشورمان الزامی است.

به گفته وی این مرحله به عنوان مرحله نهایی قبل از ریشه کنی جهانی ویروس اطفال محسوب می‌شود.

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت یادآور شد: گروه هدف این طرح، کودکان پنج سال(صفر تا 59) ماهه بودند که بدون توجه به سابقه ایمن‌سازی قبلی دو قطره واکسن خوراکی فلج اطفال دریافت کردند.

به گفته وی تمامی کودکان زیر پنج سال که در محل‌های تجمع مهاجران خارجی سکونت داشتند، کودکان ساکن مناطقی با احتمال پوشش واکسیناسیون کمتر از 95 درصد، کودکان ساکن مناطق تحت پوشش تیم های سیار و کودکان اتباع ساکن در مناطق تابعه دانشگاه تحت پوشش این طرح قرارگرفتند.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح از 30 اردیبهشت تا یکم خردادماه سال جاری اجرا خواهد شد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳