Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهمورث فتاحی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال بختیاری گفت: هشت طرح بزرگ صنایع تبدیلی و غذایی در بخش‌های تولید خوراک آبزیان، سردخانه دو مداره، خوراک دام، بسته‌بندی علوفه، فرآوری ماهیان سردابی و فرآوری مواد لبنی در استان تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای اجرای این طرح‌ها در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، بروجن، لردگان و جونقان شهرستان فارسان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

رشد ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی

فتاحی اضافه کرد: با بهره‌برداری از هشت طرح صنایع تبدیل و غذایی در چهارمحال و بختیاری با ظرفیت فرآوری و جذب مواد خام، سالانه ۷۰ هزار تُن انواع محصولات، زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر فراهم و میزان اشتغال تولیدات بخش کشاورزی به خارج از کشور تا دو برابر بیشتر می‌شود.

او ادامه داد: سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی با گردش اقتصادی ۸۰ هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی صنایع تبدیلی و غذایی آماده بهره برداری افتتاح طرح صنایع تبدیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه

وحید طهماسبی گفت: در بازدید‌های صورت گرفته آفت ملخ‌ها به مزارع کشاورزی روستای لندی حمله کرده و در حال گسترش است.

مدیر جهاد کشاورزی اردل افزود: پایش مزارع گندم و جو برای مقابله با افت ملخ‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید

مبارزه با آفت ملخ در هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی اظهار کرد: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی میانکوه در حال رصد و پایش این مناطق هستند و هر جایی که جمعیت به حدی برسد در همان محل کانون کوبی می‌شوند یعنی در همان نقطه سم پاشی صورت می‌گیرد.

طهماسبی ادامه داد: این آفت ابتدا از منابع طبیعی شروع به خسارت می‌کند و بعد وارد مزارع می‌شود و مدام میزبان عوض می‌کند و به همین دلیل میزان خسارت دقیق آن مشکل است و مناطق بعدی نقاطی است که در مجاورت کانون‌ها قرار دارد و بسته به میزان خوش خوراکی میزبان متغیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار