Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی یاسر قربانی اظهار کرد: به دلیل استقبال خوب مردم و البته جلوگیری از ازدحام در برخی از ساعات، دو مرکز شهید ساکی و مرکز تجمیعی سپاه، در نوبت‌های بعد از ظهر نیز فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: مصلی بیت‌المقدس اراک نیز تا ساعت 24 فعالیت خود را ادامه می‌دهد تا مراجعین محترم بدون دغدغه به این مراکز حضور پیدا کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه واکسن‌های مورد نظر از طریق وزارت خانه به مراکز استان در حال تحویل است و مشکلی بابت تأمین واکسن وجود ندارد.

قربانی یادآور شد: استقبال مردم در استان مرکزی از تزریق واکسن بسیار خوب بوده و امیدواریم همین روند همچنان تا ایمنی کامل جامعه ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: افرادی که در گروه‌های سنی اعلام شده هستند می‌توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir مکان و ساعت حضور و دریافت واکسن خود را انتخاب و در بهترین زمان ممکن از دید خود برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیت المقدس واکسیناسیون شهید دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس که در ده دقیقه پایانی وقت های معمول کامبک خورده و با دریافت دو گل از ایراکو بازی را 2-2 کرده بود در وقت های ضافه دو گل زد تا به سمت پیروزی در وقت های اضافه برود  اما باز هم کامبک خورد.

پرسپولیس وقت اضافه اول را با نتیجه  3 بر 2 تمام کرد و در شروع وقت اضافه دوم هم با ضربه نهایی آل کثیر به گل چهارم دست یافت .در چنین شرایطی به نظر می رسید آنها در این دقایق شرایط حفظ این پیروزی را داشته باشند اما به شکل عجیبی دو گل دیگر دریافت کردند تا عجیب ترین بازی جام حذفی چهار چهار مساوی شود و بازی به  ضربات پنالتی برود.

جالب اینکه سرنوشت بازی در اختیار دو گلری است که هردو مدتی طولانی با علیرضا بیرانوند کار کرده‌اند. رفیعی جوان (پرسپولیس) و گوهری (آلومینیوم).

دیگر خبرها

  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی