Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@04:37:17 GMT

نقشه همسر مرد ۸۰ ساله برای اسیدپاشی به او

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۹۲۶۰

نقشه همسر مرد ۸۰ ساله برای اسیدپاشی به او

اوایل شهریور امسال مرد ۸۰ ساله‌ای به پلیس رفت و از دو مرد جوان به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد.

به گزارش ایمنا، روزنامه ایران نوشت: اوایل شهریور امسال مرد ۸۰ ساله‌ای به پلیس رفت و از دو مرد جوان به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد.

وی که از ناحیه دست و صورت مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود، گفت: چند روز قبل از خانه خارج شدم و در حال عبور از خیابان بودم که موتورسیکلتی با دو سرنشین راه را بر من سد کرد و یکی از موتورسواران مایعی را که داخل ظرف پلاستیکی بود روی صورتم ریخت و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ریختن مایع دست و صورتم شروع به سوختن کرد و بلافاصله با کمک شاهدان و کسبه به بیمارستان منتقل شدم.

او ادامه داد: من از مرد جوانی به نام امید و دامادشان شکایت دارم. آنها یا خودشان به روی من اسید پاشیده‌اند یا اینکه دو نفر را اجیر کرده‌اند که این نقشه را اجرا کنند.

پیرمرد شاکی گفت: مدتی قبل برای درمان به یک مطب پزشک عمومی رفتم و خانم جوانی هم برای درمان به آنجا آمده بود. در مدتی که منتظر رسیدن نوبت بودیم، شروع به صحبت با زن جوان کردم و او هم با من درد دل کرد و گفت همسرش بیکار است. به او گفتم آشنا زیاد دارم و شاید بتوانم برای شوهرش کاری پیدا کنم. شماره‌ام را به زن جوان دادم و مهناز چند بار با من تماس گرفت، اما یک بار که مهناز برای پیگیری کار شوهرش با من تماس گرفته بود، همسرم متوجه صحبت‌های ما شد و با ناراحتی شروع به داد و فریاد کرد.

پیرمرد شاکی ادامه داد: یک هفته‌ای از این ماجرا گذشت که مرد جوانی به نام سیروس با من تماس گرفت. او خودش را امید برادر مهناز معرفی کرد و در حالی که عصبانی بود، مدعی شد همسرم با آنها تماس گرفته و از مهناز خواسته به ارتباطش با من پایان دهد. از شنیدن این حرف شوکه شدم و به او گفتم همسرم اشتباه برداشت کرده و اصلاً ارتباطی بین من و خواهرش نیست و مهناز مثل دخترم است. چند روزی از این ماجرا گذشته بود که در خیابان به من اسیدپاشی شد.

با شکایت پیرمرد به دستور بازپرس محمدجواد شفیعی، تحقیقات در این خصوص آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل اسیدپاشی پرداخته و مشخص شد دو مرد جوان در حالی که صورت‌ها و پلاک موتورشان را پوشانده بودند، اقدام به اسیدپاشی کردند.

در ادامه برادر و همسر مهناز به دادسرا احضار شدند. در تحقیقات، آنها منکر اسیدپاشی شدند. برادر مهناز گفت: اصلاً ما از این ماجرا خبر نداشتیم و زمانی که همسر شاکی با ما تماس گرفت، تازه متوجه شدیم. بعد هم از آنجا که همسر مهناز کار پیدا کرده بود، خواهرم دیگر با این پیرمرد تماس نگرفت.

با توجه به اظهارات دو مرد جوان، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور تحقیقات درباره اظهارات دو مرد جوان و شناسایی عاملان اسیدپاشی را صادر کرد.

کد خبر 520223

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسيدپاشي طرح تشدید مجازات اسیدپاشی اتهام اسیدپاشی پرونده اسیدپاشی آمار اسیدپاشی در ایران اسیدپاشی به شوهر ماجرای اسیدپاشی مرموز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر