Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – اسماعیل حلالی درباره کناره‌گیری جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس دل پردردی دارد. او خطاب به وزیر ورزش می گید با رفتن سمیعی حتی شاید یک مدیر در قواره های او برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس پیدا نشود! بخش هایی از حرف های اسماعیل حلالی را بخوانید:

*سمیعی به خاطر مشکلات مالی استعفا دادند که این اصلا خوب نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با استقلال چون اختیاری از خود ندارند، عملا درآمدی هم ندارند. بحث حق پخش هم وجود ندارد، بحث بلیت فروشی هم به خاطر کرونا لغو شده و باشگاه را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است. در این شرایط باشگاه باید مخارج خود را از کجا تامین کند؟

*متاسفانه پرسپولیس و استقلال با این همه هوادار بی پول مانده‌اند اما تیم‌های صنعتی به راحتی بازیکن می‌خرند و اصلا به این فکر نمی‌کنند که پول از کجا می‌آید. متاسفانه مسائلی که وجود دارد باعث شده آقای سمیعی استعفا بدهد. او دلش می‌خواست با تیم ما ادامه بدهد اما هر کسی جای او بود کم می‌آورد. او در مدتی که کار کرد عملکرد مطلوبی داشت و حاشیه‌ها را از پرسپولیس جمع کرد باعث تیم با آرامش کار کند. برخی بدهی‌ بازیکنان قدیمی را دادند و از طرف دیگر برخی پرونده‌های خارجی حل کردند و بدهی آن را پرداخت کردند. انگار چاهی وجود دارد که هرچه پول میریزند باز تمام نمی‌شود.

*وزیر ورزش باید فکری به حال تیم‌های استقلال و پرسپولیس کند. یا تیم را به مردم بدهند و یا اگر خصوصی نمی‌کنند، صفر تا صد هزینه‌ها را پرداخت کنند. الان سوال من این است که آقای سمیعی چرا باید برود؟ او که انقدر خوب کار کرده چرا باید برود؟ چرا وزیر ورزش حمایت نکرد که سمیعی بماند؟ سجادی خودش ورزشی است، باید ببیند  چه کسی کار خوبی انجام می‌دهد و او را نگه دارد. با حضور سمیعی کارهای بسیار خوبی در باشگاه ما درحال انجام بود. از سجادی خواهش می‌کنم ورود کنند ببینند چه کسانی خوب کار می‌کنند؟

*از زمانی که گرشاسبی جدا شد و تا زمانی که سمیعی آمد، باشگاه ما به بیراهه رفت. الان با رفتن سمیعی، فرد جدید مثل او را از کجا پیدا کنیم؟ وضیعت استقلال هم اصلا خوب نیست، هر دو باشگاه روی هوا هستند. ۸۵ درصد مردم ایران یا هوادار پرسپولیس و یا هوادار استقلال هستند. باید هرچه زودتر تکلیف این  دو تیم مشخص شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسماعیل حلالی جعفر سمیعی پرسپولیس اسماعیل حلالی پرسپولیس جعفر سمیعی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!