Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:39:32 GMT

مراقب بدافزار جعلی سامانه سلامت وزارت بهداشت باشید!

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۰۳۵۷

مراقب بدافزار جعلی سامانه سلامت وزارت بهداشت باشید!

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدافزاری به‌نام جعلی «سامانه سلامت وزارت بهداشت» در فضای مجازی در حال انتشار است که اطلاعات هویتی اشخاص را به بهانه‌ «ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» دریافت میکند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدافزاری به نام جعلی «سامانه سلامت وزارت بهداشت» در فضای مجازی حال انتشار است که اطلاعات هویتی اشخاص را به بهانه‌ی «ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» از کاربران دریافت و به مهاجم ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این بدافزار دسترسی کاملی به پیامک‌ها گرفته و لینک دانلود خود را، برای تمامی مخاطبین قربانی ارسال می‌کند. 

لذا تاکید می‌شود تنها روش ثبت‌نام واکسن کرونا صرفا سامانه سلامت به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir است.

افراد بالای 45 سال برای تزریق واکسن کرونا ثبت‌نام کنندوزیر بهداشت: محدودیت‌های سفر با افزایش واکسیناسیون کرونا برداشته می‌شودجهش در واردات واکسن در یک ماه اخیر و امیدواری به خاموش شدن شعله‌های سرکش اپیدمی کروناآخرین خبرها از کرونا در ایران| آمار نزولی بستری در کشور/ افزایش 15 درصدی بیماران سرپایی در پایتخت + نمودارها

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت سامانه سلامت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند