Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه در کارگروه اشتغال استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه و دیگر مدیران عضو این کارگروه برگزار شد؛ اظهار داشت: علی رغم اینکه شش ماهه اول سال هنوز به تمام نرسیده ولی ۴۶ درصد برنامه اشتغال تحقق پیدا کرده که عملکرد رضایت بخشی برای مجموعه است ولی نکته مهم در موضوع اشتغال رضایت مردم از این عملکرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نمی توان مشکل بیکاری انباشته شده طی دهه‌های گذشته را یک شبه حل کرد ولی مردم این انتظار و توقع را از مسئولین دارند که برای رفع این مشکل تلاش کنند.

مدیر ارشد استان تاکید کرد: ایجاد هر شغل نیازمند ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات است که آن هم در شرایطی که این منابع فراهم باشد و بانک‌ها هم همراهی کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های مداومی که انجام شد در نشست شورای اشتغال کشور در ابتدای فروردین ماه امسال و با حضور رئیس جمهور پیشین، مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله زده تصویب شده ولی این اعتبار تاکنون ابلاغ نشده است.

بازوند خاطرنشان کرد: این وظیفه مدیرکل کار است که با پیگیری بسیار جدی از طریق وزارتخانه، از حق و مطالبه مردم دفاع کند تا بتوانیم پروژه‌های تعریف شده در این حوزه اجرایی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فقدان یک بازار بزرگ در کرمانشاه به عنوان مرکز غرب کشور اشاره کرد و گفت: کلانشهرهایی مانند تهران، اصفهان و تبریز از مراکز مهم بازار کشور هستند و از سراسر کشور برای تهیه کالاها و وسایل گوناگون به آنجا مراجعه می‌کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه بازار کرمانشاه در برندسازی برخی کالاها بسیار موفق بوده و می‌توان با پشتیبانی، مانع زدایی و فراهم کردن بستر برای سرمایه‌گذاران توانمند، شاهد شکل گیری چنین بازار گسترده‌ای باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای شکل گیری این بازار بزرگ نیازمند شکلگیری کارگاه های بزرگ و کوچک هستیم در ادامه عنوان کرد: طرح توسعه حوزه نفت و گاز یک سرمایه گذاری کشنده است که می تواند شغل‌های بسیاری را در ذیل خود ایجاد کند‌.

وی در ادامه سخنانش موضوع ثبت جهانی اورامانات را یک فرصت برای توسعه منطقه خواند و گفت: مردم اورامانات به حق انتظار دارند رویداد ثبت جهانی در زندگی و معیشت آن‌ها تاثیر مثبتی داشته باشد.

بازوند تاکید کرد: این وظیفه میراث فرهنگی و گردشگری است که با کمک افراد صاحب دانش و ایده و دیگر مجموعه‌ها یک پیوست اشتغال مناسب برای عرصه منظر فرهنگی اورامانات تهیه کند.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه اورامانات استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم