Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@23:00:51 GMT

اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده‌ای در ازنا

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۷۴۹

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: عباس شرفی افزود: در این مدت دو نقطه پرتصادف تقاطع زرنان در محور ازنا-دورود و تقاطع همسطح کلکله در محور دورود-ازنا در این شهرستان اصلاح شده است که تا پایان سال نقطه پرتصادف پازردآلو نیز اصلاح و ایمن‌سازی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در حوزه راهداری ۱۲۰ عدد تابلو و علائم اطلاعاتی، هشداری و ایمنی فرسوده، نصب ۱۸۵ عدد علائم جدید تعویض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
شرفی بیان کرد: همچنین تعمیر و نصب ۱۰۰ شاخه گاردریل، نصب ۸۰۰ عدد چشم گربه‌ای و ایمن‌سازی گاردریل با نصب ۳۵ عدد سرسپری، پاکسازی شن و نخاله در رفیوژ وسط راه به طول ۵۰ کیلومتر و شانه‌سازی در راه اصلی به طول ۶ کیلومتر در راه‌های مختلف شهرستان انجام شده است.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: راهداری لرستان کاهش تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران

تین نیوز

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در یک ماه گذشته عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه های محورهای اصلی و نقاط پر تصادف مازندران به طول ۱۴۰کیلومتر توسط این اداره کل انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن جهانیان بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه راه ها در کاهش تصادفات جاده ای تأکید کرد و گفت: ایجاد فضایی مناسب در حاشیه راه ها برای رانندگان از جمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و واژگونی موثر بوده، از این رو عملیات اصلاح شیب شیروانی در کناره جاده ها به منظور ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از واژگونی و کاهش آسیب سرنشینان وسایط نقلیه انجام می شود.

وی ادامه داد: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده ای بسیار مهم است.

جهانیان افزود: اغلب تلفات و تصادفات جاده ای ریشه در عامل انسانی داشته که در این میان خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز و خروج از جاده از جمله مواردی است که سهم قابل توجهی در تصادفات جاده ای دارد.

وی تصریح کرد: حفظ و نگهداری راه های موجود یکی از وظایف ذاتی این اداره کل بوده که علیرغم محدودیت های اعتباری این اداره کل با تکیه بر همت راهداران پرتلاش خود توانسته، در این مسیر گام های ارزنده ای بردارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره این نکته که عواملی همچون راه، خودرو و انسان در بروز حوادث رانندگی تأثیر دارند گفت: امیدواریم با انجام اقدامات ایمن سازی زود بازده مانند اصلاح شیب های شیروانی راه ها شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان