Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی به دنبال فرار شش اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» در فلسطین اشغالی، مجازات جمعی اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم را تشدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، باشگاه اسیر فلسطین امروز سه‌شنبه گزارش داد که اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی اعمال مجازات‌های جمعی علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های مختلف این رژیم را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجازات‌ها شامل انتقال اسرای حاضر در بند ۲ زندان جلبوع به زندان‌های دیگر است و در همین ارتباط ۱۶ اسیر از مجموع ۹۰ اسیری که در این بند زندانی بودند به زندان النقب منتقل شدند.

اداره زندان‌های جلبوع همچنین پخش برنامه‌های تلویزیونی در تمامی بند‌های زندان را قطع کرده و پنج تن از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی را به مرکز بازجویی انتقال داده و علاوه بر آن بازرسی گسترده سلول‌های زندان را آغاز کرده است.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، باشگاه اسیر فلسطین همچنین گزارش کرد که تنش در تمامی سلول‌های زندان به وجود آمده و اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که اداره زندان‌های رژیم اشغالگر در صدد اعمال بیشتر مجازات‌های جمعی علیه اسراست.

باشگاه اسیر فلسطینی همچنین از نهاد‌های حقوقی بین‌المللی از جمله سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی خواست تا حمایت بیشتری از اسرای فلسطینی به عمل آورد و رژیم اشغالگر را مسئول کامل سلامت و جان اسرا دانست.

دوشنبه (دیروز) شش اسیر فلسطینی موفق شدند از طریق حفر تونل، از زندان فوق امنیتی «جلبوع» معروف به گوانتاناموی اسرائیل فرار کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسرای فلسطینی نابودی اسراییل مبارزه با صهیونیزم زندان جلبوع اسرای فلسطینی اسیر فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) فیلم جدیدی را از ۲ اسیر صهیونیست نزد مقاومت تحت عنوان «فشار نظامی به کشته‌شدن ده‌ها اسیر نزد ما و محرومیت بقیه از جشن عید پسح با عزیزانشان شد» منتشر کرد.

در این فیلم ۲ اسیر صهیونیست ضمن هشدار نسبت به خطرات بمباران نوار غزه برای آنان از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی خواستند که آن‌ها را آزاد کنند.

در این ویدیو اسیران صهیونیست نزد حماس با اشاره به شرایط سخت آنان زیر بمباران شدید نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گاهی احساس می‌کنند به فراموشی سپرده شده‌اند و صهیونیست‌ها آنان را رها کرده‌اند.

همچنین این اسیران صهیونیست از نتانیاهو و کابینه وی خواستند که برای دستیابی به یک توافق قریب‌الوقوع از خود نرمش نشان بدهند.

این اسیران صهیونیست بیان کردند که احساس می‌کنند سران رژیم صهیونیستی در حال وقت‌کشی هستند، چرا که توافق مبادله اسیران بسیار به طول انجامیده است.

در ادامه این ویدیو این ۲ اسیر صهیونیست اعلام می‌کنند که زمان دستیابی به توافقی که به خروج زنده و سالم آنان از نوار غزه بیانجامد فرارسیده است.

همچنین اسیرانی که در این ویدیو در برابر دوربین مبارزان قسام قرار گرفتند به تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و کابینه وی اشاره کردند و خواهان تداوم این تظاهرات و افزایش فشار از سوی شهرک‌نشینان علیه سران رژیم صهیونیستی از تمامی روش‌های ممکن جهت دستیابی به توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

گردان‌های قسام در پایان این ویدیو در نوشته‌ای خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیست تاکید کرد: سران نازی شما به سرنوشت اسیرانتان و احساسات آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند، پیش از آنکه دیر شود آن‌ها را دریابید.

کد خبر 6090357

دیگر خبرها

  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز