Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: با توجه به ضرورت فعالیت بی وقفه خدمات رسانی حوزه توزیع برق و طبق برنامه اعلام شده وزارت بهداشت مبنی بر تزریق واکسن پرسنل سازمان‌هایی که ارتباط مستقیم با ارباب رجوع و شهروندان دارند، نیرو‌های صنعت برق در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گروه هدف اجرای واکسیناسیون، کلیه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اعم از نیرو‌های رسمی، عملیاتی، پیمانکاری، نیرو‌های حجمی، شرکتی و شاغل در واحد‌های مختلف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۲ هزار نفر نیرو این شرکت در مرحله اول تزریق واکسن کرونا به پایگاه‌های مشخص شده معرفی شدند که از این تعداد بیش از ۵۰ درصد، تاکنون کار تزریق واکسن را انجام داده اند.

وی خاطر نشان کرد: همکارانی که به دلایل موجه از جمله ابتلا به بیماری در زمان واکسیناسیون موفق به دریافت واکسن نشده اند می‌توانند بعد از گذراندن دوره بیماری نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

وی گفت: موضوع سلامتی پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به عنوان سرمایه‌های انسانی و حیاتی سازمان همواره مد نظر بوده و به همین جهت از تمامی پرسنل این شرکت دعوت می‌شود تا هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

عوض زاده تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات و برنامه‌های لازم در زمینه مقابله با این ویروس را در ۲ بخش درون و برون سازمانی تدوین و عملیاتی نمود.

بیش از ۷۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با هدف کاهش تردد و مراجعات مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال صنعت برق عموم خدمات مربوط به حوزه مشترکین و اتفاقات شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان از سال گذشته به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق از طریق اپلیکیشن برق من، درگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک) و شماره گیری سامانه تلفنی ۱۵۲۱ امور مشترکین و ۱۲۱ اتفاقات این شرکت قابل دریافت است.

عوض زاده گفت: درخواست انشعاب، مشاهده آخرین قبض، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه حساب، تغییر تعرفه، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییر نام، بررسی جابه‌جایی کنتور، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب، مشاهده خاموشی ها، ثبت خاموشی و حوادث و سایر خدمات به صورت غیرحضوری قابل ارائه است.

وی تصریح کرد: تجمع و حضور افراد در امکان پر ازدحام از جمله دفاتر خدمات مشترکین یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا است لذا ضروری است تا مشترکین هم استانی علاوه بر رعایت توصیه‌های پزشکی تا حد ممکن از تردد در دفاتر خدمات مشترکین برق خودداری کنند و از روش‌های دریافت خدمات غیرحضوری اقدام نمایند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق واکسیناسیون کرونا شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تزریق واکسن توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد