Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تبریک بابت پیروزی تیم ملی مقابل عراق گفت: دست حمایت، هدایت و رحمت الهی را مشاهده کردیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از پیروزی 3 بر صفر ایران در دیدار مقابل عراق گفت: برد قاطع و پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق را به ملت بزرگ و شریف ایران تقدیم می‌کنیم و ضمن شکر و سپاس به درگاه الهی از تیم ملی، کادر فنی و همه نیروهای ستادی و پشتیبان تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: این پیروزی به طور آشکار، هدیه خداوند به ملت ایران بود. ما دست حمایت، هدایت و رحمت الهی را در این پیروزی مشاهده کردیم و امیدواریم که این پیروزی‌ها پاینده و مستمر باشد و ما شایسته این موهبت و لطف خدا باشیم.

وی ادامه داد: در نظام هستی ایمان و توکل به خدا، تلاش، همت، پشت کار، برنامه‌ریزی و... همیشه نتیجه‌بخش است. در این دوره، در کنار تدبیر و برنامه‌ریزی راهبردی و تلاش و تمرین به طور جد بر عنصر توکل به خدا و الطاف خفیه الهی تاکید داشته و خواهیم داشت.

«هدف تیم ملی، کادر فنی و مدیریت فدراسیون فوتبال خوشحال کردن دل ملت بزرگ ایران است.» عزیزی خادم ضمن بیان این جمله گفت: ملت بزرگ ایران سال‌هاست در شرایط سخت بر ارزش‌ها و آرمان‌ها و فضیلت‌های انسانی خود پایداری و شکیبایی کرده‌اند. امیدواریم بخشی از خوبی‌های ملت ایران را با این پیروزی ها پاسخ بدهیم.

وی تصریح کرد: فوتبال برای ما وسیله افتخار آفرینی، وحدت و انسجام ملی و سلامت و نشاط اجتماعی است. از خدا می‌خواهیم که فوتبال ما را وسیله رشد و اعتلای مادی و معنوی ما و جامعه قرار دهد.

اسکوچیچ: لیاقت پیروزی مقابل عراق را داشتیم/ از تیم خیلی راضی هستمطارمی بهترین بازیکن دیدار ایران - عراق شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فدراسیون فوتبال مقابل عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!