Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داوودی سرپرست شهرداری ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین در خصوص آخرین وضعیت زمین های فرهنگیان اظهار کرد: تمام اقدامات لازم مد نظر جهت طرح پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان توسط شهرداری ورامین انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر کسب مجوز کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ جهاد کشاورزی باقی مانده است که باید توسط تعاونی پیگیری شود، این مهم هم با این که در حوزه اختیارات شهرداری نیست اما کارشناسان ما پیگیر این موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: پس از تصویب کمیسیون ماده ۵ و ابلاغ نقشه ها به شهرداری ورامین، شهرداری مطابق ضوابط و مقررات نسبت به درخواست صدور مجوز مالکان زمین ها رسیدگی می کند.

داوودی در پایان گفت: همه افرادی که به شهرداری ورامین مراجعه کردند گمان کرده اند که شاید شهرداری در این راستا کوتاهی کرده در حالی که شهرداری تمام اقدامات لازم را انجام داده و اسناد و ادله آن موجود است و ما منتظر ابلاغ نقشه ها به شهرداری ورامین هستیم.

تجمع مالکان زمین های فرهنگیان مقابل شهرداری ورامین

به گزارش فارس، روز گذشته جمعی از مالکان زمین های تعاونی فرهنگیان با تجمع مقابل شهرداری ورامین خواستار تسریع در حل مشکل تعاونی شدند.

مسوولان شهرداری ورامین با حضور در محوطه باز شهرداری در جمع آنان در خصوص آخرین وضعیت زمین ها توضیحاتی ارائه کردند و سپس معاون اداری، مالی و شهرسازی اهم موارد را به طور کامل برای مردم شرح داد.

انتهای پیام / ۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: زمین های تعاونی فرهنگیان ورامین سرپرست شهرداری ورامین شهرداری ورامین زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: اراضی پادگان جی با مساحتی بالغ بر ۶۰ هکتار در ضلع شرقی منطقه۹ بدلیل وسعت زیاد و یکپارچگی عرصه، معضلات عمده‌ای را برای ساکنین این محدوده ایجاد کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به گسست و قطع ارتباط بین پلاکهای مجاور اشاره کرد. همچنین همجواری اراضی پادگان جی با بافت فرسوده معضلات اجتماعی عدیده‌ای را نیز به دنبال داشته است.

مرتضوی با بیان اینکه ارتقا کیفیت زیست شهری و خدمت رسانی به شهروندان مهمترین دغدغه مدیریت شهری است گفت: از ابتدای این دوره مدیریت شهری موضوع تعیین تکلیف اراضی پادگان جی در دستور کار قرارگرفت و ماحصل پیگیریها و تلاش همکارانم در منطقه۹ و سازمان‌های نوسازی و املاک و مستغلات منجر به انعقاد توافق‌نامه‌ای با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرداد سال ۱۴۰۱ و توافق نامه‌ای با ارتش جمهوری اسلامی ایران در اسفند سال ۱۴۰۲ شد.

شهردار منطقه۹ ادامه داد : بر اساس توافق نامه های مذکور پس از انجام فرآیند قانونی بخش قابل توجهی از عرصه پادگان جی به منظور احداث سرانه های خدماتی موردنیاز( از قبیل فضای سبز، بهداشتی درمانی، خدماتی، طرح جهادی مسکن و ...) احداث و جهت رفاه شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از تلاش تمامی حوزه‌های شهرداری تهران جهت تحقق این موضوع علی‌الخصوص از سازمان نوسازی شهر تهران تقدیر و تشکر ویژه نمود.

لازم به ذکر است که در راستای عملیاتی شدن طرح  و اخذ تایید  به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است تا پس از کسب تاییدات نهایی به فوریت پروژه مذکور اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار