Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@00:02:07 GMT

افزایش احساس امنیت ترافیکی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۸۳۴۴

جهانشاه بهرام آبادی از اجرای طرح عملیاتی برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش احساس امنیت ترافیکی در سطح معابر شهر تهران با اجرای این طرح خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جهانشاه بهرام آبادی معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز بمنظور افزایش احساس امنیت ترافیکی در سطح معابر شهر تهران با اجرای این طرح در سطح معابر شهر تهران عملیاتی شده و در دستور کار ویژه پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهرام آبادی بیان داشت: تردد برخی از رانندگان در سطح معابر عمومی شهر تهران و ارتکاب انواع تخلفات رانندگی پرخطر، موجب اختلال در نظم عبور و مرور، بروز سوانح و حوادث شدید و خدشه بر امنیت ترافیکی جامعه می‌گردد که بر این اساس، تیم‌های گشتی و استقراری پلیس راهور تهران بزرگ، نسبت به پوشش ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز در سطح معابر بزرگراهی اقدام می‌نمایند و پلیس راهور تهران بزرگ با برنامه ریزی و اجرای دقیق این طرح، نسبت به برخورد با ناهنجاری‌های ترافیکی اقدام، تا موجب افزایش ایمنی ترافیک، کاهش تصادفات و تلفات رانندگی شود.   بیشتر بخوانید: ممنوعیت تردد دوچرخه سواران در بزرگراه‌ها
وی گفت: کنترل و برخورد با تخلفات حادثه ساز درمعابرشهر تهران بصورت روزانه و شبانه صورت می‌گیرد و نظم بخشیدن به وضعیت شد وآمد، ارتقاء امنیت اخلاقی و پیشگیری از وقوع تصادفات، برخورد با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز و تردد در لاین سرعت، کنترل سلامت رانندگان انواع وسایل نقلیه سنگین و سبک از اهداف اجرای این طرح می‌باشد.
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ اظهار امیدواری کرد: رانندگان خودرو‌های سبک و سنگین با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح معابر به ارتقای ایمنی تردد و کاهش سوانح کمک نمایند تا شاهد حوادث و تصادفات در سطح شهر تهران نباشیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور ترافیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک برخورد با تخلفات حادثه ساز پلیس راهور تهران بزرگ امنیت ترافیکی سطح معابر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی