Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نمایندگان گلستانی حاضر در کاروان المپیک و پاراالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در مراسمی با حضور استاندار گلستان تجلیل شدند.

حق شناس استاندار گلستان در دیدار با اعضای کاروان گلستان در مسابقات المپیک و پاراالمپیک گفت: باعث افتخار گلستان بود که یکی از فرزندان این استان پرچمدار کاروان در مسابقات پاراالمپیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:گلستان یکی از ۱۷ استان کشور بود که ورزشکاران و مربیانی در المپیک و پاراالمپیک داشت و البته ورزشکاران مدال آور و غیر مدال آور در این مسابقات برای ما مورد احترام بوده و از آنان حمایت می‌کنیم.

در این دیدار محمد نعمتی (قهرمان والیبال نشسته)، نورمحمدآرخی (دوومیدانی نابینایان)، حسن طهماسبی (مربی کشی) و فرشید عاشوری (مربی والیبال نشسته) ورزشکاران و مربیان گلستان عضو تیم‌های المپیکی و پارا المپیکی دغدغه‌های خود را با استاندار گلستان درمیان گذاشتند.


بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با تعویق یک ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا از (۲۳ جولای تا هشت آگوست ۲۰۲۱)، اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ و بازی‌های پارالمپیک از چهارم تا شانزدهم شهریور باحضور ورزشکاران کشور‌های مختلف دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران در پایتخت ژاپن برگزار شد.


انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس