Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:44:03 GMT

لاوروف و لاپید دیدار می کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۱۵۸۸

لاوروف و لاپید دیدار می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه می گوید سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور، فردا پنجشنبه در مسکو، میزبان یائیر لاپید همتای صهیونیست است.

این وزارتخانه اعلام کرد لاپید از ۸ تا ۹ سپتامبر (۱۷ و ۱۸ شهریور) در مسکو خواهد بود و فردا برای نخستین بار در مقام وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، با لاوروف دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط دوجانبه، وضعیت سوریه و مناقشه رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها از موضوعات مورد بحث طرفین است.

این سفر یک روز بعد از دیدار سرگئی ریابکوف معاون وزارت خارجه روسیه با رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران انجام می شود اما مشخص نیست که آیا لاپید از فرصت حضور در مسکو، برای پیش کشیدن بحث برجام استفاده می کند یا خیر.

کد خبر 5300021 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی یائیر لاپید روسیه سرگئی لاوروف افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان رژیم صهیونیستی طالبان افغانستان فلسطین روسیه پنجشیر لبنان عربستان سعودی سوریه ایران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان در اقدامی لفظی و عوام فریبانه به اشغالگران قدس درباره «یورش گسترده» به رفح هشدار داده و خواستار بازگشایی مجدد گذرگاه‌ های مرزی با نوار غزه شد.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان در این خصوص خاطرنشان کرد که نزدیک به یک میلیون آواره فلسطینی که در رفح پناه گرفته اند و جایی برای رفتن ندارند.

وزیر امور خارجه آلمان بدون اینکه از کمک های پیدا و پنهان کشورش به رژیم صهیونیستی نام ببرد، ادامه داد: من نسبت به یورش گسترده به رفح هشدار می دهم. یک میلیون نفر نمی توانند در هوا ناپدید شوند. آنها نیاز به محفاظت دارند.

وی افزود: آنها فورا به کمک های بشردوستانه مستمر نیاز دارند. برای دستیابی به این هدف، گذرگاه‌ های مرزی رفح و کرم شالوم باید فورا بازگشایی شوند.

به گزارش آناتولی، با وجود اعلام روز دوشنبه حماس مبنی بر پذیرش پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا حمله به رفح را ادامه دهد.

کد خبر 6099745

دیگر خبرها

  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه