Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:14:58 GMT

داوران آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۱۶۶۲

داوران آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» معرفی شدند

دبیرخانه پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی اسامی هیئت داوران این رویداد را با حضور اساتید، مداحان و شاعران برجسته کشور اعلام کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی اسامی داوران و اساتید این دوره را اعلام کرد که بر این اساس آقایان مصطفی خورسندی، محمدحسین پویانفر، شهروز حبیبی، محمود تاری، سعید نسیمی، یدالله صادقی حسین صیامی و علی مهدوی‌نژاد اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به همت بسیج مداحان و با هماهنگی‌های صورت گرفته تمامی خدمات برای اسکان شرکت‌کنندگانی که از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف به این آیین سوگواری دعوت می‌شوند، فراهم شده است.

فراخوان پانزدهمین دوره آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» از سوی فرهنگسرای اندیشه اعلام شد و بر این اساس، دانش‌آموزان پسر در تمامی مقاطع و پایه‌های تحصیلی تا 18 شهریورماه فرصت دارند تا ویدئوی 3 تا 5 دقیقه‌ای از مداحی خود را در سایت اینترنتی www.nogolanhosseini.ir بارگذاری کرده و در این این آیین حسینی شرکت کنند.

پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه، با همکاری شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش آموزی شهر تهران، خانه مداحان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اتحادیه انجمن دانش‌آموزی و بسیج مداحان برگزار می‌شود.

سایت ثبت‌نام دانش‌آموزان برای شرکت در آیین «نوگلان حسینی» اعلام شد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پویانفر حسینیه تسنیم پویانفر حسینیه تسنیم آیین تجلیل نوگلان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است