Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@21:02:47 GMT

سقف رقم توقیف خودرو ۳ میلیون تومان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۱۸۶۱

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: قانونگذار سقف جرایم در بحث توقیف خودرو را یک میلیون تومان اعلام کرده است، اما برای کمک به هموطنان به ۳ میلیون تومان افزایش دادیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سید کمال هادیانفر افزود: همچنین دستور دادیم هیچ خودرویی در جاده‌ها توقیف نشود مگر اینکه دستور قضایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار هادیانفر گفت: اگر برای هموطنی پیامکی مبنی بر اطلاع آن‌ها از میزان جرایم رانندگی ارسال می‌شود برای این است که پرداخت کند تا در زمان انجام مسافرت اگر بخواهد خدمات خاصی را دریافت کند، مشکل خاصی نداشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت سامانه احراز هویت در سایت راهور ۱۲۰ برای پرداخت جرایم، گفت: باید در این سامانه مشخصات رانندگان و شماره تلفن همراهشان ثبت شود تا با دریافت یک پیامک و وارد کردن رمز اختصاصی، افراد به موضوع خود راه پیدا کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هموطنان مبالغ جرایم رانندگی خود را از طریق سایت راهور ۱۲۰ یا بانک‌ها پرداخت کنند، درباره قطعی سیستم‌های پلیس + ۱۰ بیان کرد: این قطعی‌ها اندک است، اما در برخی مواقع دچار اختلال هستیم و این موضوع به دلیل افزایش حجم تخلفات و جرایم رانندگی است که این روز‌ها با وجود شرایط کرونایی در کشور جرایم رانندگی افزایش پیدا کرده و برای ثبت و پردازش این جرایم در سیستم‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است و اکنون از این ربات در بحث شناسایی متخلفان رانندگی استفاده می‌کنیم.

سردار هادیانفر گفت: تلاش می‌کنیم نقش عامل انسانی در تشخیص جرایم رانندگی کاهش یابد و این موضوع به صورت سیستمی انجام شود. برچسب ها: پلیس راهور ، ناجا ، توقیف خودرو ، سردار هادیانفر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا توقیف خودرو سردار هادیانفر جرایم رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود