Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید زرگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار نامه مجمع نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و معرفی گزینه پیشنهادی برای استانداری قزوین به وزارت کشور اظهار کرد: به دور از هر نگاهی اینکه نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در موضوعی با هم به وحدت و همدلی رسیده‌اند برای استان ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی عنوان کرد: در این موضوع نمایندگان ما به صورت متفق‌القول و فراتر از دیدگاه سیاسی و جناحی و تنها با در نظر داشتن نیازهای استان اقدام کرده‌اند که باعث امیدواری است.

وی بیان کرد: فردی که مورد نظر مشترک نمایندگان قرار گرفته سابقه ۴۰ سال فعالیت انقلابی دارد و یک مدبر کار بلد است و سال‌ها فرمانده میدانی بوده است که قطعاً می‌تواند در استان قزوین هم اثرگذار باشد.

زرگر مطرح کرد: سردار عراقی که موضوع درخواست و پیشنهاد نامه ذکر شده است فردی است که می‌تواند به واسطه سوابقش تراز و جایگاه استان را تغییر دهد و استان قزوین را بیش از پیش مورد توجه ملی قرار دهد.

این فعال سیاسی یادآور شد: اگر وزیر کشور برای تعیین استانداران از نخبگان سیاسی و مذهبی، دانشگاهیان، نمایندگان مجلس هر استان و نیز افراد صاحب نظر برای انتخاب استاندار نظر خواهی کند یک موضوع قابل تقدیر است و روند در استان قزوین هم به همین شیوه بوده است.

وی تصریح کرد: نظرخواهی و مشورت گرفتن با دخالت متفاوت است و اگر مشی دولت بر استفاده از نظرات همه طیف‌ها از جمله نمایندگان در انتخاب مدیران است نباید آن را تخریب یا با صفت‌هایی همچون دخالت مورد حمله قرار دهیم.

وی تبیین کرد: پیشنهاد نمایندگان در جهت مصالح و منافع استان بوده است و با یک همدلی رقم خورده است که هر دوی این رویدادها را باید به فال نیک گرفت.

کد خبر 5300101

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید زرگر قزوین استاندارقزوین ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون خطبه های نماز جمعه تعاونی اردبیل ایلام ستاد ملی مقابله با کرونا خراسان رضوی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری

نمایندگان استان تهران در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور درباره هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری در تقسیمات جدید کشوری اعتراض خود را اعلام کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدید کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

وحیدی: تشکیل استان تهران غربی در حال بررسی است متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛
با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از 8 هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استانهای تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنجگانه مرکزی، کهریزک، فشافویه، قلعه نو، خاوران، محدوده فرودگاهی حضرت مام(ره) و منطقه ویژه اقتصادی ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

به گزارش تسنیم، اخیرا معاون سیاسی وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفته بود این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد