Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، دکتر"مریم کوشکی" معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان جان باختند و تعداد قربانیان به ۲ هزار و ۳۲ نفر رسید.

 دکتر"مریم کوشکی" روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: همچنین ۸۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان شناسایی شدند و مجموع این افراد نیز به ۱۷۲ هزار و ۸۸۷ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: اکنون یک هزار و ۲۱۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

اکنون تمامی ۱۱شهرستان لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر جواد شریعتی گفت: پارمیدا رضایی، دانش‌آموز ۱۳ ساله اهل شهرستان لالی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.     وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به ۳ بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.   دکتر شریعتی می‌گوید: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه