Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@00:07:01 GMT

دبیر: آنقدر حرف می‌زنم تا مرا برکنار کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۳۴۰

دبیر: آنقدر حرف می‌زنم تا مرا برکنار کنند

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر مدال المپیک و بازی‌های آسیایی می‌خواهند الان باید کمک مالی کنند.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر درباره افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی، در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: ۱۰۰ میلیارد برای کمپ هزینه شده و یک سال و ۲ ماه زمان برد اما امروز تکمیل است و از چند روز دیگر کلنگ رستوران زده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا باعث شد این اتفاق بیفتد، تهدیدی که به فرصت تبدیل شد. می‌گویند دبیر زمین‌ها را می‌گیرد، ما این زمین‌ها را برای کشتی هزینه می‌کنیم. 

رئیس فدراسیون کشتی گفت: خدا را شکر می‌کنم بیش از ۶۰ درصد مدال ها را کشتی می‌گیرد امیدوارم وزارت و کمیته هم به این سمت بیایند. یکی از بحث‌هایی که به کشتی کمک می‌کند زیرساخت‌هاست و بقیه مسائل فنی. 

وی درباره اینکه تعداد کشتی‌گیران ما کم شده، خاطرنشان کرد: تمام باشگاه‌ها تعطیل شده‌اند. در طول ۲ سال گذشته در مازندران ورودی نداشتیم اما امیدوارم شرایط بهتر شود. 

دبیر ادامه داد: در طول ۵۰ سال گذشته به کشتی ظلم شده، مگر می‌شود بیش از ۶۰ درصد مدال‌ها را کشتی بگیرد اما سهم زیادی در بودجه نداشته باشد؟ آنچه حق کشتی است داده شود، کشتی بالاتر می‌آید. ما برای مسابقات بلاروس نفری ۳۱ میلیون تومان بلیت گرفته‌ایم. دیروز معاون وزیر یک میلیارد می‌دهد، این پول را چه کار کنیم؟ آنقدر حرف می‌زنم تا مرا برکنار کنند. اگر بازی‌های آسیایی مدال خوب می‌خواهیم الان پول بدهند، الان وقت سرمایه‌گذاری است. نمی‌گوییم به بقیه رشته‌ها پول ندهند، به همه برسند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان دبیر کشتی علیرضا دبیر فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد