Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:17:28 GMT

۲ کشته در واژگونی مرگبار موتورسیکلت در کاشمر

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۷۷۲

۲ کشته در واژگونی مرگبار موتورسیکلت در کاشمر

سرگرد مهدی افتاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: یک دستگاه موتورسیکلت که از ورودی غرب شهر کاشمر در حال خارج شدن بود، پس از ورود به جاده خلیل‌آباد با آیلند بتنی وسط بزرگراه برخورد و واژگون می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر ابراز کرد: به دلیل عدم استفاده راکب و ترک‌نشین از کلاه ایمنی، متأسفانه یک نفر از سرنشین موتورسیکلت درصحنه و یک نفر دیگر پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این دو سرنشین موتورسیکلت ۲۴ و ۲۳ سال داشتند، تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه را عدم بروز این حادثه دل‌خراش عنوان کرد.

سرگرد افتاده با اشاره به اینکه به دلیل تردد احشام و حیوانات و باوجود یک‌طرفه بودن جاده کاشمر به خلیل‌آباد محدودیت سرعت در این مسیر اعمال‌شده است، یادآور شد: به‌منظور جلوگیری و کاهش تصادفات در این محور حداکثر سرعت از ۱۱۰ کیلومتر به ۹۵ کیلومتر کاهش‌یافته است، بنابراین انتظار می‌رود رانندگان وسایط نقلیه با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر تردد کنند.

وی بابیان اینکه در مسیر این جاده ۱۵ کیلومتری تعداد زیادی روستا وجود دارد و بسیاری از ترددها به‌وسیله موتورسیکلت انجام می‌شود، افزود: راکبان موتورسیکلت علاوه بر استفاده از کلاه ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه، از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر همچنین با اشاره به استفاده نوجوانان و جوانان از موتورسیکلت از خانواده‌ها خواست تا بر نحوه استفاده فرزندانشان از موتورسیکلت نظارت کنند و آنان را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی توصیه و تشویق کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

منبع: فارس

کلیدواژه: واژگونی مرگبار موتورسیکلت مرگ راکب و ترک نشین موتورسیکلت جاده کاشمر به خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد مأموران پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم «هم سن» راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کد خبر 6089803

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران