Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:10:03 GMT

نانوایی های متخلف چابهاری نقره داغ شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۷۷۲۸

نانوایی های متخلف چابهاری نقره داغ شدند

حمید شایان رییس اداره صمت چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به انجام گشت های مشترک بازرسی از نانوایی های سطح شهر چابهار با حضور نمایندگان کارگروه آرد و نان شهرستان و بررسی سوابق و مستندات ارائه شده ۳ واحد خبازی متخلف شناخته شدند.

حمید شایان افزود: تخلفاتی از جمله کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد یارانه ای این ۳ واحد خبازی انجام داده بودند که در مجموع پرونده جریمه به مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نانوایی های شهری و روستایی، آرد و سوخت یارانه ای دریافت می نمایند مکلف به پخت نان با کیفیت بوده و نیز ملزم به رعایت وزن قانونی، نرخ ابلاغی و مسائل بهداشتی می باشند که در این رابطه بازرسان صمت، بهداشت، غله و نماینده فرمانداری و رئیس اتحادیه نانوایان بطور مستمر در غالب گشت مشترک از نانوایی های شهرستان بازدید نموده و ضمن ابلاغ توصیه های لازم، در صورت مشاهده تخلف با متصدیان واحدهای صنفی نانوایی برخورد تعزیری می نمایند.

رییس اداره صمت چابهار در پایان بیان داشت:از مردم عزیز شهرستان چابهار درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اداره صمت اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد به منظور توسعه شبکه، گاز شهری قسمتی از کرج را در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ قطع نماید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان البرز،  این شرکت در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج کوچه های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی،گنجی، حافظ،گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما، و فرعی های منشعب در روز چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403 از ساعت 8 تا 16 قطع نماید.  

از ساکنین محترم درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی نمایند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد گردید.

 شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن 194 مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند