Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید باباخانی صبح پنجشنبه در جلسه نشست فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بابل با بیان اینکه تبیان، مرکز سوره از جمله مجموعه‌های پیشرو در رسانه‌های دینی و نشر مجموعه‌های دینی به شمار می‌رود، افزود: راه اندازی شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و غیره از جمله اقدامات خوب تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات فراوان سازمان تبلیغات اسلامی، انسجام بخشی به فعالیت‌ها و مأموریت‌ها را جمله رویکردها ذکر کرد و گفت: باید نسبت جدی بین تشکل‌های مختلف دینی و ارتباط نهادمندی وجود داشته باشد و تقویت هرکسی که در حال خدمت به انقلاب است، جزو مأموریت‌ها و برنامه‌ها است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر کارهای جبهه‌ای و گروهی ادامه داد: اگر انتظار هست مازندران به عنوان خاستگاه و پایگاه شیعه نقش آفرینی جدی داشته باشد به کارهای گروهی و تبلیغی باید توجه کند.

حجت الاسلام باباخانی با اظهار اینکه شاهد رویش‌های جدید و ظهور و بروز جوانان انقلابی هستیم، گفت: باید تعامل و ارتباط نهادمندی بین شبکه‌های هیئتی وجود داشته باشد.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تشکیل شورای عالی ستایشگری در استان‌ها گفت: در سطح کشور افراد برجسته ای در شورای عالی ستایشگری حضور و فعالیت دارند و تاکنون ثمرات زیادی داشته است.

وی ادامه داد: تعامل بین تشکل‌های دینی و مذهبی باید نهادمند و منسجم شود و ضمن حفظ هویت هر شبکه، با سعه صدر تعامل ارتباط داشته باشند.

وی با تاکید براینکه تداخلات در برنامه‌ها را باید به صفر رساند، به شعار محوری نسل به نسل در پناهت هستیم و پای علمت امن ترین جای جهان است، اشاره کرد و گفت: باید در برنامه‌ها به راهبردهای مشترک برسیم.

اجرای طرح‌های ویژه اربعین در کشور

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی به سفر و مراسم اربعین اشاره و اضافه کرد: در حال رایزنی هستیم تا سهمیه‌ای برای نخبگان دینی و تشکل‌ها درنظر گیریم.

وی با اشاره به تهیه طرح به سمت حسین (ع) گفت: در قالب این طرح در آخرین نقطه‌ای در شهرها به سمت کربلای معلی، آئین زیارت اربعین ایجاد شود.

وی گفت: تلاش می‌شود جلسات زیارت اربعین در ۱۲۰۰ شهر استان برگزار شود و باید حال و هوای زیارت اربعین را در کشور جا بیندازیم.

حجت الاسلام باباخانی راه اندازی موکب‌های فرهنگی و خدماتی را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: این موکب ها دارای غرفه‌ها و خدمات مختلف هستند.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، تولیدات رسانه‌ای با موضوعات مختلف ویژه اربعین را امری ضروری دانست و گفت: باید نگاه تمدنی و مقدمه سازی برای ظهور را در فضای رسانه‌ای مورد توجه قرار دهیم و استفاده از هنر و ادبیات خاص امری ضروری است.

در این مراسم محمدحسین طبرستانی به عنوان دبیر شورای شبکه‌های هیئت‌های مذهبی در مازندران معرفی شد.

کد خبر 5300601

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی اربعین حسینی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون گرگان تعاونی اردبیل واکسیناسیون کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام هفته دفاع مقدس سازمان تبلیغات اسلامی تشکل های دینی برنامه ها تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد