Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد معدن‌دار ظهر پنج شنبه در جمع با خبرنگاران با اشاره به وجود کمبود معلم در بسیاری از مناطق آران و بیدگل اظهار داشت: این کمبود با بکارگیری معلمان بازنشسته علاقه مند به کار و همچنین نیروهای خرید خدمات جبران شده است

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش هیچ تضمینی نسبت به برگزاری کلاس‌های آزاد آموزش معلمی ندارد، گفت: حضور در این کلاس‌ها فقط برای آشنایی ابتدایی علاقه مندان در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه افزود: با توجه به شیوع کرونا در ۱۸ ماه گذشته و ادامه آموزش به روش مجازی در مدرسه‌های کشور، طرح ملی «کوچ» از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد که بر پایه آن، اندازه‌گیری قد و وزن تمامی دانش آموزان در دستور کار قرار گرفت

معدن دار بیان داشت: پس از اجرای طرح کوچ در آران و بیدگل، ورزشگاه مادر برای انجام حرکت‌های اصلاحی و کاهش وزن دانش آموزان با اضافه وزن در دستور کار قرار گرفت و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج خوبی به دست آمد..

گفتنی است ۲۰ هزار دانش آموز در ۱۳۵ واحد آموزشی مشغول در آران و بیدگل مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 5300653

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش معلم کمبود معلم ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تعاونی واکسیناسیون گرگان اردبیل هفته دفاع مقدس واکسیناسیون کرونا ایلام خراسان رضوی آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مرضیه باباخان‌زاده معلم شهرستان دزفول به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد.

عبدالله حبیبی افزود: ۱۴ معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی ادامه داد: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار دزفولی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل