Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: با تحقق رعایت عدالت ارتباطی در طرح توسعه خدمات عمومی روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (uso)، روستا‌ها بر اساس خانوار و جمعیت ساکن در اولویت ایجاد و ارتقاء تکنولوژی سایت تلفن همراه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با پیگیری انجام شده، مجوز ایجاد سایت جدید در روستا‌های گردشگری دشتک علیا، سفلی و دره شیر از وزارت ارتباطات اخذ شده است.

پاکدل تصریح کرد: به محض تامین بودجه و زیرساخت‌های فنی مورد نیاز و با جلب همکاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط درون استانی، عملیات اجرایی احداث سایت آغار می‌شود و علاوه بر ایجاد پوشش در روستا‌های دشتک علیا و سفلی ضعف آنتن دهی در برخی از نقاط دره شیر برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اطلاعات اینترنت پرسرعت وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند