Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@22:51:34 GMT

پاتک پلیس به مرکز سقط جنین در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۳۹۰۶

پاتک پلیس به مرکز سقط جنین در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از مهر و موم یک مرکز غیر مجاز جراحی و سقط جنین در مشهد خبر داد. سردار کاظم تقوی اظهار داشت: با شناسایی صفحاتی اینستاگرامی که اقدام به فروش و مشاوره دارو‌های سقط جنین و همچنین انجام اعمال جراحی نظیر برداشتن پف پشت چشم، کاشت مو، ابرو، مژه و سقط جنین می‌کردند اقدامات اولیه برای مقابله با متهمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های مقدماتی صورت گرفته مشخص شد گرداننده صفحات مدنظر در حوزه قضایی خراسان رضوی است که در این راستا طی مکاتبه با دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد مستندات مرتبط با فعالیت مجرمان استخراج و با تشکیل سه تیم عملیاتی، دستگیری مجرمان این حوزه به صورت ویژه در دستور کار عملیات ویژه پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پس از بررسی سرنخ‌های اولیه و با استفاده از ترفند‌های پلیسی در فضای مجازی گردانندگان اصلی صفحات اینستاگرامی یاد شده شناخته شدند و آدرس محل انجام عمل جراحی و در اصطلاح مطب دکتر آن‌ها به دست آمد که واحدی مسکونی در یکی از ساختمان‌های نیمه اداری در مشهد بود.

پلمب مرکز غیر مجاز سقط جنین در مشهد
تقوی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با حضور نماینده سازمان غذا و دارو و مرکز بهداشت و نماینده معاونت درمان استان و نماینده پلیس اماکن عمومی پس از حصول اطمینان کامل از حضور افراد مورد نظر فعال در موضوع سقط جنین در آن واحد مسکونی ۲ زن به همراه یک پزشک بیهوشی دستگیر شدند که به محض مشاهده پلیس در صحنه جرم به تخلف خود اقرار کردند.

وی ادامه داد: متهمان اصلی ۲ زن با مدارک کارشناسی و کاردانی مامایی بودند که به صورت کاملا غیرقانونی در محلی مسکونی و بدون مجوز علاوه بر فروش دارو‌های مرتبط با سقط جنین، جراحی‌های متعدد نیز انجام می‌دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مقدار قابل توجهی از دارو‌های کمیاب بیمارستانی و تعدادی قرص کمیاب به همراه مواد بیهوشی از محل ارتکاب جرم این افراد کشف و ضبط و بقیه دارو‌ها و وسایل مرتبط با جرم با هماهنگی با مرجع قضایی برای بررسی‌های دقیق‌تر مهر و موم شد و تجهیزات به دست آمده از آن‌ها برای بررسی کامل به آزمایشگاه تحویل داده شد.

تقوی افزود: شهروندان برای ارسال گزارش و یا در صورت وقوع هرگونه اتفاق و حادثه‌ای در فضای سایبر بلافاصله با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا ارتباط برقرار کنند تا از خدمات فوری سایبری کارشناسان پلیس فتا بهره‌مند گردند و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی به نشانی www.cyberpolice.ir از به روزترین اخبار و حوادث و آموزش‌های پیشگیرانه در حوزه فضای سایبری مطلع شوند.   منبع: رکنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پاتک پلیس مرکز سقط جنین سقط جنین مرکز سقط جنین در مشهد خراسان رضوی سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان

  محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شکاف لب و کام، یکی از شایعترین نقص مادرزادی در نواحی صورت و جمجمه در نوزادان محسوب می شود که باتوجه به پیچیدگی درمان بیماران مبتلا و انجام فرآیند عمل توسط تعداد متخصصین رشته های گوناگون،  امکان درمان این بیماران در تمام مراکز درمانی وجود ندارد و بر همین اساس فاز اول مرکز متمرکز جراحی های شکاف کام و لب در زاهدان راه اندازی شد
 
وی ادامه داد: درمان این اختلال بر اساس یک برنامه درمانی و مراقبتی متناسب با شرایط کودک ممکن است در چند ماهگی و یا در چند سالگی آغاز و تا سنین جوانی ادامه یابد.
 
  مومنی عنوان کرد: خانواده این کودکان به محض مشاهده و تشخیص این ناهنجاری باید به بیمارستان الزهرا (س) زاهدان مراجعه کنند تا کودکان درمان های فوق تخصصی را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان