Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:08:17 GMT

امام جمعه سمنان: نمایشی دانستن سفرهای دولت انصاف نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۷۳۵۳

امام جمعه سمنان: نمایشی دانستن سفرهای دولت انصاف نیست

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود:حرکت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری به سوی محرومان و سفر به استان های آسیب دیده نمایشی نیست و از روی جهادی بودن این دولت است.

وی تاکید کرد: مدیران امروزی نباید به خاطر اینکه به زودی تغییر می کنند کار مردم را به حال خود رها کنند و امیدواریم در تغییر استانداران و فرمانداران تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به نشستی که با جوانان پویا و نخبه استان سمنان و شنیدن صحبت های آنها داشت، افزود: این نشست بدون حضور مسئولان بود اما در آینده باید مدیران با حضور در این جلسات نظرهای آنها را بشنوند و به تاکید مقام معظم رهبری از ظرفیت آنها بیشتر استفاده کنند.
 مطیعی تاکید کرد: مطالبه گری جوانان باید محرک فعالیت ها باشد اما نباید به دور از اخلاق صورت پذیرد.
مطیعی با اشاره به ابتکار سیدحسن نصرالله و ارسال سوخت که از سوی ایران انجام شد بیان کرد: فرستادن سوخت به لبنان دور زدن تحریم نبود بلکه منافع اقتصادی داشت و آمریکا را به حوزه انفعال برد. 
وی با اشاره به رویدادهای اخیر افغانستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی حرکات طالبان را رصد می کند و مردم مسلمان افغانستان برای ایران مهم هستند.

خطیب جمعه سمنان در پاسخ به عده ای که می‌گویند چرا همانطور که در مقابل داعش ایستادید در مقابل طالبان نمی ایستید، گفت: با آنکه موضع ما روشن است ولی هنوز آنان که بلندگوی آمریکا و غرب هستند را درک نمی‌کنیم.

برچسب‌ها سمنان سید ابراهیم رییسی مرتضی مطیعی ستاد اقامه نماز کشور سفر استانی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سید ابراهیم رییسی مرتضی مطیعی سمنان سید ابراهیم رییسی مرتضی مطیعی ستاد اقامه نماز کشور سفر استانی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد

حجت الاسلام محمد باقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: رژیم منحوس اسرائیل ۷۵ سال است که در اذهان دنیا یک قدرت شکست ناپذیر شده است و مردم دنیا دیدند که ایران تنها در چند ساعت و با ۲۰ درصد توان خود اسرائیل را به یک ارتش بزدل و ترسو تبدیل کرد.

وی با عنوان اراده و اقتدار کشورمان در عرصه‌های مختلف افزود: ملت ایران به دنیا و خصوصا امریکا و اسرائیل، نشان داد که ایران یک قدرت شکست ناپذیر است و اراده انجام هر عمل نظامی را دارد.

امام جمعه موقت سمنان ضمن تبریک روز معلم و شهادت شهید مطهری، وی را اسوه معلمان کشور و دانشجویان دانست و گفت: معلم باید درکلاس، درس عشق و باور و اعتماد را در به دانش آموزان تعلیم دهد.

 

وی تاکید کرد: معلمان و اساتید باید قدرت ایران در مسائل مختلف را در بین دانشجویان و دانش آموزان تبیین‌کنند.

حجت الاسلام عبدوس ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند.

خطیب نماز جمعه سمنان در پایان ضمن‌حمایت ازپلیس از اجرا شدن طرح نور توسط فراجا در استان و شهرستان‌ها قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • فیلم/ مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در ‌روز شهادت امام صادق(ع)
  • مداحی میثم مطیعی برای شهادت امام صادق(ع) + دانلود
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند