Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید ۱۲ ساعت برای جبران هزینه شیاطین سرخ کافی نبوده باشد ولی پس از گذشت چند روز، حالا یونایتد از CR7 به فاز سودآوری رسیده است.

کریستیانو رونالدو بدون انجام حتی یک بازی برای منچستریونایتد، هزینه انتقال خود به این تیم را جبران کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، وب سایت lovethesales.com که آمار فروش پیراهن های رسمی باشگاه ها در سطح خرده فروشی ها را جمع آوری می کند مدعی است که آدیداس تا کنون ۱۸۸ میلیون پوند پیراهن رونالدو را به فروش رسانده که ۷ درصد از این رقم به منچستریونایتد رسیده است: معادل اندکی بیش از ۱۳ میلیون پوند و این در حالی است که آن ها برای جذب رونالدو، متعهد شده اند که ظرف پنج سال، ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ میلیون پوند (۱۵ میلیون یورو) به یوونتوس بپردازند. 

داده های آماری نشان می دهند که جستجوی عبارت «پیراهن شماره ۷ رونالدو» در اینترنت نسبت به مقطع مشابه سال گذشته، بیش از ۶۰۰ برابر شده است. بر اساس بر آوردهای صورت گرفته، سرعت فروش پیراهن‌های رونالدو به حدی است که در تاریخ لیگ برتر نظیر آن دیده نشده است. گفتنی است که پیراهن شماره ۷ رونالدو در منچستریونایتد، در مقایسه با پیراهن شماره ۳۰ مسی در پاری سن ژرمن تقریبا فروشی دو برابری داشته است. 

پر فروش ترین پیراهن های فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر تا به اینجا کریستیانو رونالدو (منچستریونایتد) جک گریلیش (منچسترسیتی) برونو فرناندز (منچستریونایتد) روملو لوکاکو (چلسی) پل پوگبا (منچستریونایتد) محمد صلاح (لیورپول) ویرجیل فن دایک (لیورپول) هری کین (تاتنهام) کوین دی بروین (منچسترسیتی) جیدون سانچو (منچستریونایتد) تیم هایی که در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر بیشترین تعداد پیراهن را به فروش رسانده‌اند  منچستریونایتد چلسی لیورپول آرسنال منچسترسیتی تاتنهام وست هم لسترسیتی استون ویلا اورتون

گفتنی است که فروش پیراهن های منچستریونایتد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد افزایش یافته است. چلسی هم پس از قهرمانی در اروپا شاهد رشد ۱۶ درصدی فروش پیراهن هایش بوده است. این در حالی است که فروش پیراهن های لیورپول و آرسنال به ترتیب ۸ و ۴۲ درصد افت کرده است.  

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد طالبان ورزش زنان در افغانستان را ممنوع کرد مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد الکساندر چفرین با همکاری ناصر الخلیفی به دنبال لغو یا اصلاح قانون فیرپلی مالی هستند حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند؟ پولیشیچ در واکنش به حواشی اخیر: بهتر است از گذشته عبور کنیم و روی بازی با هندوراس متمرکز شویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فروش پیراهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو هت تریک‌ کرد حریف خود را با ۶ گل در هم کوبید.

به گزارش ایسنا ، هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان با انجام سه بازی به پایان رسید.

ابتدا الشباب توانست با دو گلی که کاروالیو و کاراسکو به ثمر رساندند برابر الرائد به پیروزی برسد.

جدال الطائی و الخلیج با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حساس ترین بازی هم النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت.

النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک‌ این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است.

سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!