Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات مشترک امدادرسانی جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی به بیماران کرونایی منطقه روستایی دورک شهرستان دزفول افزود: با توجه به نیاز فوری امدادرسانی به بیماران این منطقه و صعب العبور بودن آن، بیماران بدحال کرونایی نیازمند بستری از طریق بالگرد اورژانس و طی چند سورتی پرواز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد:تیم‌های واکنش سریع و امداد و نجات این جمعیت نیز به صورت زمینی خود را به منطقه رسانده و پس از استقرار ،ضمن همکاری با تیم های درمانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در بیماریابی ، درمان بیماران و کمک به انتقال بیماران بدحال ،نسبت به تامین کپسول اکسیژن مورد نیاز سایر بیماران اقدام کردند.

خدادادی افزود:با توجه به شرایط خاص منطقه ،توزیع بسته های بهداشتی بین خانوارهای ساکن در این منطقه روستایی از دیگر اقدامات تیم‌های جمعیت هلال احمر بود.

وی با اشاره به فعالیت های صورت پذیرفته در زمینه واکسیناسیون این منطقه نیز گفت: با مشارکت و تلاش اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در کنار تیم های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، واکسیناسیون اهالی روستاهای اطراف این منطقه در برابر ویروس کرونا سرعت گرفته و با جدیت در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان با توصیه به رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و واکسینه شدن افراد واجد شرایط ،تنها راهکار جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را توجه به مسائل بهداشتی و انجام واکسیناسیون اعلام کرد.

به گزارش ایرنا مبتلا شدن ۶۰ نفر از ۱۰۰ ساکن روستای دورک در بخش شهیون دزفول اخیرا خبرساز شده بود که با توجه به سخت گذر و طولانی بودن مسیر خدمات بهداشتی درمانی از طریق بالگرد به این منطقه گسیل شد.

تاکنون حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و ۶ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول واکسیناسیون بالگرد هلال احمر پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول واکسیناسیون ویروس کرونا دزفول واکسیناسیون بالگرد هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود