Web Analytics Made Easy - Statcounter

وگروه استان‌ها- وزیر صمت با بیان اینکه معدن پرورده خراسان جنوبی بزرگترین معدن کشور در حوزه زغال سنگ است‌ گفت: طرح‌های توسعه ای در این معدن پیشی بینی شده است که ما باید تسریع کنیم که می تواند اشتغال را در حد بسیار خوبی در این منطقه ارتقاء دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، سید رضا فاطمی امین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خراسان جنوبی به لحاظ ظرفیت‌های معدنی وضعیت مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود 11 درصد ذخایر قطعی معدنی کشور در خراسان جنوبی است افزود: معدن پرورده خراسان جنوبی بزرگترین معدن کشور در حوزه زغال سنگ است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه 75 درصد از ذخایر ما در این معدن است بیان کرد: با توجه به اینکه مباحث اقتصادی و اشتغال در اولویت کار دولت 13 است، ایشان امروز در اولین بازدید با مردم دیدار داشتند و سپس بازدیدی از معدن پرورده طبس داشتند.

‌بازدید هوایی رئیس جمهور از معدن زغال سنگ طبس / گفت‌وگوی صمیمانه رئیسی با کارگران معدن + تصویرانجمن زغال سنگ: کارگران معادن را در اولویت واکسن قرار دهید

فاطمی امین با بیان اینکه در جریان این بازدید آیت الله رئیسی صحبت‌های کارگران را شنیدند تصریح کرد: ایشان برای رفع مشکلات معیشتی و اقامتی کارگران دستور ویژه دادند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این معدن ذخایر بسیار خوبی وجود دارد که بخش عمده ای از نیاز کشور را می تواند تامین کند.

وزیر صمت یادآور شد: طرح‌های توسعه ای در این معدن پیشی بینی شده است که ما باید تسریع کنیم که هم می تواند اشتغال را در حد بسیار خوبی در این منطقه ارتقاء دهد و هم می تواند بخشی از واردات زغال سنگ را پوشش دهد.

انتهای پیام/255/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی زغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان در حرکتی نمادین و به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور در معدن سنگ «دربچاه گوهره » از کارگران این معدن با اهدای گل و هدیه تقدیر کرد.

کد خبر 6093196

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند