Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم نامدار سوئدی، به شیوه مخصوص خودش در مورد توپ طلا صحبت کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ، خودش را به خوبی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می داند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل ایتالیا، در حال نزدیک شدن به فصل جوایز در فوتبال اروپا هستیم. بازیکنانی چون جورجینیو، انگولو کانته، روبرت لواندوفسکی و ... فصل درخشانی داشته اند و از آنها در کنار دو مدعی همیشگی به نام های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، به عنوان شانس های کسب توپ طلا یاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان ابراهیموویچ اما نظر متفاوتی راجع به توپ طلای 2021 دارد. ستاره سوئدی میلان در مصاحبه جدیدش راجع به این داستان می گوید.

دلتنگ توپ طلا هستم؟ نه، اگر قرار بر دلتنگی باشد، دل توپ طلا برای من تنگ شده است.  مسی و رونالدو به عنوان نامزدهای کسب توپ طلا؟ خب، اگر ما داریم در مورد کیفیت ذاتی صحبت می کنیم، آنها چیزی بیشتر از من ندارند. اما اگر جام را لحاظ می کنید، بله، من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده ام. من نمی دانم آنها از چه معیارهایی برای انتخاب برنده استفاده می کنند چون وسواسی روی این قضیه ندارم. وقتی یک تیم کارش را به درستی انجام می دهد، بازیکن هم به صورت انفرادی از این اتفاق سود می برد. یک بازیکن نمی تواند بدون بودن در یک تیم مستحکم، از لحاظ انفرادی عملکرد خوبی داشته باشد. از اعماق وجودم باور دارم که بهترین بازیکن جهان هستم. 

مقایسه با بزرگان فوتبال در سال های گذشته؟ فکر نمی کنم این مقایسه کار مناسبی باشد. هر کسی در یک نسل متفاوت همراه با هم تیمی های متفاوت بازی کرده است. از همین رو، مقایسه کردن به یک کار پیچیده تبدیل می شود. از نظر من هر کسی داستان خودش را دارد. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد درآمد 13 میلیون پوندی منچستریونایتد از فروش پیراهن های کریستیانو رونالدو رکورد تاریخی فراز کمالوند در استعفا؛ چهار بار کناره‌گیری در 200 روز چفرین: به جدا شدن رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از یوفا، اهمیتی نمی دهم یحیی گل محمدی: قانون فدراسیون فوتبال، فقط برای پرسپولیس است! بهترین گلزنان فعال تاریخ بازی های ملی / سپتامبر 2021 برگزاری تمرینات استقلال در جهنم امارات  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم

مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم

دیگر خبرها

  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود