Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:25:35 GMT

درددسر بزرگ شوخی نژادپرستانه علیه خرید جدید رئال

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۲۰۶۴

درددسر بزرگ شوخی نژادپرستانه علیه خرید جدید رئال

شبکه اسپانیایی RTVE با انتشار بیانیه‌ای از توهین نژادپرستانه یکی از همکارانش به ادواردو کاماوینگا، ستاره جدید رئال مادرید، عذرخواهی کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، این شبکه تلویزیونی به اظهارنظر یکی از همکارانش در جریان پخش مراسم معارفه ادواردو کاماوینگا واکنش نشان داده است. این مجری تصور می‌کرد که میکروفونش بسته است و زمانی که دوربین کاماوینگا را نشان داد، او گفت:« این مرد حتی از کتش هم سیاه‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» اما میکروفون او بسته نبود و این جمله خیلی زود واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. 


این شبکه تلویزیونی با انتشار بیانیه‌ای از اتفاق رخ داده ابراز ناراحتی کرد. در بخشی از این بیانیه آمده:« آر تی وی ای از ورزشکار مذکور عذرخواهی کرده و مراتب پشیمانی عمیق خود را از منتشر شدن چنین اظهاراتی ابراز می‌دارد. همکار حاضر در این برنامه که چنین بی‌احترامی را مرتکب شده جز کارکنان این شبکه نیست. ما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.»


ناچو پوودا، مجری برنامه، نیز یک روز پس از این اتفاق به نمایندگی از این زن جوان عذرخواهی کرد:« لورنا گونزالس، همکار ما، شب گذشته اظهارنظر نامناسبی درباره کاماوینگا داشت. من از طرف لورنا عذرخواهی می‌کنم و او گفته که هرگز قصد بی‌احترامی به این بازیکن را نداشته است. لورنا در اولین فرصت در یکشنبه آینده شخصا عذرخواهی خود را اعلام می‌کند.»


با این حال لورنا گونزالس تا یکشنبه صبر نکرد و بیانیه‌ای را در توییتر خود منتشر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده:« چهارشنبه گذشته در جریان پخش برنامه استودیو استودیو، من اظهارنظری کردم و حالا می‌خواهم صادقانه از هرکسی که از این صحبت ناراحت شده عذرخواهی کنم. فکر می‌کردم میکروفون بسته است و قصد نداشتم که اظهارنظری نژادپرستانه و آزاردهنده داشته باشم. من به نژادپرستی متهم شدم اما چنین فردی نیستم. دوست دارم در همان جایی که این اتفاق رخ داد عذرخواهی کنم، جایی که 9 سال با آن همکاری داشته‌ام اما این یکشنبه در این برنامه حضور نخواهم داشت و نمی‌خواستم زمان زیادی برای انجام عذرخواهی بگذرد. از همکاران، خانواده و دوستانم برای حمایتی که از من داشتند سپاسگزارم. آنها با ارزش‌ها و تفکرات من که بسیار از نژادپرستی دور است آشنایی دارند.»


او همچنین اعلام کرد به دلیل واکنش‌های کینه توزانه‌ای که در روزهای اخیر دریافت کرده، قصد دارد به طور موقت از شبکه‌های اجتماعی  دور باشد.

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟

زی‌سان: مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

tags # عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها