Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:27:49 GMT

سرقت اشیاء یادبود از روی سنگ قبر بازیکن فقید لاتزیو!

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۳۲۵۰

سرقت اشیاء یادبود از روی سنگ قبر بازیکن فقید لاتزیو!

یکی از نزدیکان بازیکن جوان پیشین باشگاه لاتزیو که به تازگی جان‌ سپرده است، از وقوع اتفاقی عجیب در محل خاکسپاری او خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لاتزیو به لطف مالک پرحاشیه‌اش همواره یکی از باشگاه‌های جنجال‌‌آفرین ایتالیا بوده است. این بار اما زحمت جنجال‌‌آفرینی را دیگر افراد منتسب به این باشگاه کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت این بار موضوع جنجال مربوط به فردی می‌شود که دیگر در این دنیا نیست؛ دانیل گوئرینی بازیکن فقید تیم جوانان باشگاه لاتزیو.

گوئرینی 6 ماه پیش در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد، درست سه روز پس از تولد 19 سالگی‌اش. او که محصول آکادمی باشگاه لاتزیو بود مدتی را هم به صورت قرضی در تیم‌‌های تورینو، فیورنتینا و اسپال توپ زد. غم خانواده این بازیکن اما به از دست دادن فرزند‌شان محدود نبوده است. مادر گوئرینی فاش کرد که اشیایی که دوستان و اعضای خانواده دانیل گوئرینی به عنوان یادبود بر سر مزار او گذاشته بودند، شامل چند پیراهن، شال و یک عقاب اسباب‌بازی به عنوان نماد باشگاه لاتزیو، همگی دزدیده شده‌‌‌اند.

او در صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: خطابم به آن کسی است که جرأت کرده چیزهایی که روی سنگ قبر گوئرو بوده را بدزد. برایت تمام بدبختی‌های دنیا را آرزو می‌کنم. یک شال، یک نماد اسکودتو و یک عقاب اسباب‌بازی... مراقب کاری که می‌کنی باش. یک نفر همه چیز را می‌بیند.

چیرو ایموبیله، مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال لاتزیو هم به این اتفاق عجیب واکنش نشان داده و در صفحه شخصی‌اش در یک  از شبکه‌های اجتماعی‌اش نوشته است:« گوئرو، آنها را به خاطر جهل‌شان ببخش. واقعاً منزجر کننده است. اینا افرادی بدون حتی یک ذره انسانیت هستند. شرم‌آور است.

فرانچسکو توتی، کاپیتان پیشین و اسطوره باشگاه رم نیز نسبت به این اتفاق بی‌تفاوت نبوده و این اتفاق را مایه شرمساری دانسته است.

گوئرینی یکی هافبک طراح بود که در تیم‌های زیر 15 و زیر 16 سال ایتالیا هم بازی می‌کرد.

ادامه جنجال مخالفت با تزریق واکسن کرونا در سری A/ چند بازیکن لاتزیو هم واکسن نزدند

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لاتزیو لاتزیو باشگاه لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 سریال آقازده اثر بهرنگ توقیفی با جنجال‌های بسیاری همراه بود و بخشی از این جنجال‌ها به واسطه چند سکانس از جمله سکانس صیغه با طعم آش و شکلات بود. سینا سهیلی که خودش را با نام سینا مهراد معرفی می‌کند، از این سکانس گفت.

دیگر خبرها

  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • پست اردوغان جنجال به پا کرد/عکس
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها