Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:41:33 GMT

شهریه دانشجویان دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۳۳۸۷

شهریه دانشجویان دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهریه دوره های نوبت دوم و پردیس خودگردان دانشگاه ها تهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اعلام شد.

بر همین اساس مبلغ کل شهریه دانشجویان دکتری تخصصی نوبت دوم در گروه آموزشی علوم انسانی و علوم رفتاری در نوبت دوم حدود ۱۰۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است؛ مبلغ کل شهریه این مقطع در سایر گروه ها حدود ۱۲۸ میلیون تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریه ثابت دانشجویان دکتری عمومی دامپزشکی نوبت دوم، میهمان و انتقالی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. جزئیات شهریه این دانشجویان در جدول زیر قابل مشاهده است.

براساس این گزارش مبلغ کل شهریه دانشجویان دکتری در ۳ پردیس خودگردان کیش البرز و ارس در گروه آموزشی علوم انسانی و رفتاری حدود ۱۲۶ میلیون تومان و در سایر گروه ها ۱۵۴ میلیون تومان اعلام شده است.

شهریه ثابت دانشجویان پردیس های خودگردان در گروه علوم انسانی ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و در سایر گروه ها حدود ۶ میلیون تومان تعیین شده است. جزئیات شهریه این مقطع در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به شرح زیر است.

همچنین شهریه ثابت دانشجویان کارشناسی(سنواتی، میهمان و انتقالی) در گروه آموزشی علوم انسانی و علوم رفتاری ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، رشته های هنر ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سایر رشته ها یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. سایر جزئیات در جدول زیر قابل مشاهده است.

براساس اعلام دانشگاه تهران، شهریه ثابت دانشجویان کارشناسی ارشد نوبت دوم در گروه آموزشی علوم انسانی و رفتاری ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و برای آموزش های مجازی در گروه علوم انسانی و رفتاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است. سایر جزئیات به شرح زیر است.

شهریه ثابت دانشجویان کارشناسی پردیس کیش در گروه آموزشی هنر ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، فنی مهندسی علوم پایه ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و علوم انسانی و رفتاری ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است. میزان شهریه متغیر نظری و متغیر عملی نیز در جدول زیر آمده است.

کد خبر 5301699 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران شهریه دانشجویان پردیس خودگردان واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون دانشگاه تهران انتخاب رشته ویروس کرونا آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ایران کارشناسی ارشد گروه آموزشی علوم انسانی شهریه ثابت دانشجویان علوم انسانی و رفتاری تومان اعلام شده میلیون تومان هزار تومان ۱ میلیون نوبت دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • تصاویر جالب از آمریکا در حمایت از غزه | از رژه خودرویی تا تشکیل زنجیره انسانی توسط دانشجویان دانشگاه شیکاگو
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • صدای چپ امریکایی را  در تهران می‌شنوید؟
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)