Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد که یک نیمسال تحصیلی با توجه به شرایط کرونا به دوره دکتری تخصصی علوم پزشکی اضافه شد
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شرایط اضافه شدن یک نیمسال تحصیلی به دوره دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است: مطابق آیین نامه آموزشی دوره دکتری تخصصی برای تحصیلات تکمیلی دانشگاه می‌تواند به پیشنهاد استاد راهنما و تایید دانشکده حداکثر دو نیمسال تحصیلی به سنوات تحصیلی دانشجو اضافه کند و تصمیم گیری درباره پرداخت کمک هزینه تحصیلی در این دو نیمسال بر عهده دانشگاه است.
حق دوست در این نامه با اشاره به شرایط بیماری کرونا و مشکلاتی که برای دانشجویان دکتری تخصصی بوجود آمده، یادآور شده است: با توجه به شیوع بیماری کرونا از اسفند 98 تاکنون و به تعویق افتادن فرآیند‌های فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشجویان بخشنامه‌ای توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت ابلاغ شد که علاوه بر این دو نیمسال، دانشگاه مجاز است یک نیمسال دیگر به سنوات تحصیلی دانشجویان مقطع دکتری تخصصی اضافه کند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: «این موضوع درخواست‌هایی از طرف دانشجویان و انجمن صنفی مربوطه معاونت آموزشی رسید که این افزایش سنوات و نیمسال‌ها با پرداخت کمک هزینه تحصیلی باشد از آنجایی که این گونه امور در اختیار هیأت امنای دانشگاه است، در صورت موافقت شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه موضوع از مسیر مربوطه مدیریت شود»
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دکتری تخصصی علوم پزشکی آموزشی وزارت بهداشت دکتری تخصصی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت