Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:59:57 GMT

اعلام آمادگی 21 تیم برای حضور در لیگ کشتی آزاد و فرنگی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۵۷۰۱

اعلام آمادگی 21 تیم برای حضور در لیگ کشتی آزاد و فرنگی

تاکنون 21 تیم برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در سال 1400، اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، تاکنون در کشتی آزاد تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، فولادین ذوب آمل، ستارگان ساری، خراسان جنوبی، جوانان البرز، لرستان، پاس مازندران، آذربایجان شرقی، مدافعان سلامت و مرکزی  اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

همچنین در کشتی فرنگی تاکنون تیم های سیناصنعت ایذه، دانشگاه آزاد اسلامی، فولادین ذوب آمل، شهدای قم، رعد پدافند ارتش، آریوبرزن بهبهان، خراسان جنوبی، جوانان البرز، لرستان، سنندج و رضاپویش تهران آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر کشتی اعلام کرده‌اند.

 

تاکنون چند تیم برای ثبت قرارداد با کشتی گیران خود اقدام کرده اند و با توجه به اینکه قرعه کشی این رقابت ها اواخر شهریورماه برگزار و مسابقات نیز از دهه  پایانی مهرماه آغاز خواهد شد، تیم ها باید هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام و عقد قرارداد با کشتی گیران خود اقدام کنند.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی