Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:20:00 GMT

مسئولان وعده فراتر از توان ندهند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۶۴۳۸

مسئولان وعده فراتر از توان ندهند

ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه با تاکید بر اینکه وعده های بی عمل موجب کاهش اعتماد عمومی مردم نسبت به حاکمیت می شود، گفت: مسئولان وعده فراتر از توان ندهند چرا که وعده های بی عمل موجب نارضایتی و رنجش مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی شنبه ۲۰ شهریورماه در هفتادونهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که با دستور جلسه تبادل نظر پیرامون راهکارهای احیاء و تقویت اعتماد و امید مردم به نظام در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولینی که در دوران مسئولیت خود کوتاهی یا خطایی انجام داده‌اند می‌بایست پاسخگو باشند و بازخواست شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: نظام ما جمهوری اسلامی است و حفظ جمهوریت و اعتماد و امید مردم به نظام می‌بایست اولویت اول مسئولین نظام باشد تا با تقویت اعتماد عمومی میزان رضایتمندی مردم در جامعه ارتقا یابد.

امام جمعه زرندیه افزود: مسئولین نظام باید به وعده‌هایی که می‌دهند جامه عمل بپوشانند و هرگز نباید وعده‌ای بدهند که از توان آنها خارج باشد و چنانچه وعده دادند و نتوانستند عملی کنند شجاعت به خرج داده و از مردم عذرخواهی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین هرکجا از توکل به خدا غافل شده و به غیر خدا توکل کردند متضرر شدند، تصریح کرد: توکل به خدا و تلاش خالصانه و صادقانه برای حل مشکلات مردم رضایتمندی خدا و مردم را در پی خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز با تشریح دستور جلسه، از بین رفتن انگیزه در مسئولین و کارکنان دولت را یکی از عوامل فعالیت جدی و جهادی در بسیاری از بخش‌ها دانست.

احمدجوانمرد استفاده از ظرفیت فضای مجازی، تقویت جبهه رسانه‌ای، انعکاس و برجسته سازی نقاط قوت موجود با تقویت روابط عمومی ادارات و اقدامات انقلابی، جهادی و قاطع را از راهکارهای احیاء و تقویت اعتماد و امید مردم به نظام دانست.

تشکیل تیم خدمت در شهرستان و تقویت دفتر رسیدگی به شکایات فرمانداری مصوبات جلسه ۷۹ شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي فرهنگ عمومي زرنديه استانی فرهنگی و هنری استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی با اشاره به برپایی نماز اول وقت در ادارات گفت: حل مشکلات جامعه مستلزم نهادینه شدن اقامه نماز در جامعه است و باید سعی کنیم هیچ وقت نماز خود را به تأخیر نیندازیم لذا به تأخیر انداختن نماز از اول وقت یکی از مصادیق استخفاف و سبک شمردن نماز است که در روایات بسیاری مورد نکوهش شدید قرار گرفته است.

رضا لعلی فرماندار بناب نیز در این جلسه در خصوص موضوع عفاف و حجاب اظهار نمودند که ما باید در چارچوب قانون عمل نموده و نظارت بر عفاف و حجاب را از ادارات و نهاد­های دولتی شروع نماییم. چرا که مسئولین و کارکنان دولت باید الگویی برای سایر مردم باشند.

 رئیس شورای اقامه نماز استان هم  با اشاره به بخشنامه اقامه نماز جماعت در اداراتی که بیش از ده نفر کارمند دارند اشاره نموده و افزودند که ادارات باید نمازخانه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز اظهار نمودند که رهبر معظم انقلاب هر سال دو پیام برای ملت ایران دارند که اولین آن در مورد «نماز» و دومی در مورد «حج» است. همچنین به منظور نظارت بر فعالیت‌های دستگاه­های اجرایی و نهاد‌ها در حوزه نماز سامانه سجاده از سال ۱۳۸۲ راه­اندازی شده و دستگاه‌ها باید فعالیت­های خود را در این سامانه ثبت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند