Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون‌های علوم پایه و پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی، جامع داروسازی در صبح و بعدازظهر روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ شهریور با حضور ۱۱ هزار دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پنجاه و چهارمین دوره آزمون علوم پایه دندانپزشکی تعداد ۲ هزار و ۵۰ دانشجو، در سومین دوره آزمون جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) تعداد ۸۵۰ دانشجو، در شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی تعداد ۵ هزار و ۳۴۹ دانشجو و در شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی پزشکی تعداد ۲ هزار و ۹۵۵ دانشجو شرکت کردند.

کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون پیش کارورزی، آزمون علوم پایه پزشکی، آزمون جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) و آزمون علوم پایه دندانپزشکی امروز شنبه ۲۰ شهریور در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://Sanjeshp.ir منتشر شد.

دانشجویان علوم پزشکی که در این آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند با مشاهده کلید‌ها و دفترچه سوالات با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://Sanjeshp.ir اعتراض خود را صرفا به صورت اینترنتی ارسال کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی تنها، منابع اعلام شده آزمون می‌تواند به عنوان منبع طرح اعتراض مورد استفاده قرار گیرد و اعتراضاتی که به هر شکل، خارج از فرم اعلامی و سایت اعلام شده یا بعد از زمان تعیین شده و به روش غیر از ارسال با اینترنت، مورد رسیدگی قرار نخواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلید سوالات مرکز سنجش آموزش پزشکی علوم پایه پزشکی علوم پایه دندانپزشکی آزمون علوم پایه دفترچه سوالات جامع داروسازی پیش کارورزی دوره آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روز‌های پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی منتشر شد
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد
  • دفترچه سوالات گروه علوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد