Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:23:12 GMT

چابک سازی وزارت صمت جزو اولویت های اصلی است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۷۵۷۶

چابک سازی وزارت صمت جزو اولویت های اصلی است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا علیخانی روز در جلسه معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، اظهار کرد: بر این اساس وزارت صنعت، معدن و تجارت چهارمین وزارتخانه از بابت بودجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه برطرف کردن نیازهای روز جامعه از اهداف وزارت صمت است، گفت: در خصوص چابک سازی نیز گام‌های خوبی در کشور توسط این وزارتخانه برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مطالبات استان‌ها را نیز در خصوص خدمات پرسنلی و مسائل رفاهی جامه عمل بپوشانیم.

در این مراسم، غلامعلی راستی با حکم وزیر صمت به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی منصوب شد.

پیش از این راستی به عنوان قائم مقام سازمان، سرپرست و معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی سال‌ها فعالیت کرده است.

آذربایجان شرقی با بیش از چهار هزار واحد تولیدی از جمله استان‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود که بیش از ۹۰ درصدی سرمایه گذاری‌های آن در حوزه تولید و صنعت توسط بخش خصوصی انجام شده است.

کد خبر 5302128

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رضا علیخانی وزارت صمت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون کرونا تعاونی خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل عکس استانها ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام آذربایجان شرقی معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی

مسئولان وزارت صنعت و تجارت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دومین جلسه هماهنگی بین‌ الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی، با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

قدرت‌الله جمال، معاون وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: اکنون افغانستان از یک کشور وارداتی به یک کشور صادراتی تبدیل شده است. مانند سایر کشورها صادرات دارد و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده است. 

در ادامه این نشست جهت توسعه تجارت و آوردن سهولت‌های بیشتر در عرصه جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها، روابط بانکی و رفع چالش‌ها در زمینه ترانزیت و صادرات و ایجاد منطقه آزاد صنعتی میان دوکشور تبادل‌نظر صورت گرفت و نمایندگان ادارات گزارش فعالیت‌های شان را نیز ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی