Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با حضور سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری میزان - کیکاووس سعیدی در ابتدای این نشست ضمن تشکر از فعالیت‌های دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی که از تیرماه ۱۳۹۷ کار خود را به منظور کاهش آسیب‌های ورزشکاران تیم‌های مختلف ورزشی آغاز کرده است گفت: محور کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی که توسط این دپارتمان برگزار می‌شود بسیار مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید جامعه هدف که از مربیان، ورزشکاران و حتی روسای فدراسیون‌ها تشکیل می‌شود را از حساسیت و اهمیت این موضوع بیش از پیش با خبر کنیم.

وی ضمن بیان اینکه گروه هدف باید از این کلاس‌های آموزشی بیشتر بهره‌مند شوند افزود: علاوه بر این کلاس‌ها، مشاوره‌های تخصصی به فدراسیون‌ها نیز می‌تواند باعث کاهش خطر آسیب دیدگی در ورزشکاران شود.

در ادامه محمد حسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، فعالیت‌های این دپارتمان را همگام و هماهنگ با کمیته بین المللی المپیک توصیف کرد و گفت: دپارتمان مذکور در طی سه سال گذشته، وبینار‌های داخلی و بین المللی مختلفی را در حوزه پیشگیری از آسیب برگزار کرده و ما امیدواریم در شش ماهه دوم سال جاری و ابتدای سال آینده خدمات مناسبی را به تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی ارائه کنیم.

لازم به ذکر است علیزاده، آذرماه سال جاری و به منظو افزایش تعاملات بین المللی، به عنوان نماینده این دپارتمان در کنفرانسی که به میزبانی شهر موناکو فرانسه برگزار خواهد شد شرکت می‌کند.

همچنین الهام شیرزاد از اعضای دپارتمان مذکور ضمن ارائه گزارشی از ارزیابی‌های صورت گرفته بر روی تکواندوکاران تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف که به منظور یافتن راه‌هایی برای کاهش خطر آسیب در این رشته ورزشی صورت گرفت گفت: دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی آمادگی خود را برای خدمات دهی مناسب جهت تیم‌های اعزامی به مسابقات مهم پیش رو مانند بازی‌های داخل سالن اسفندماه و بازی‌های آسیایی سال آینده اعلام می‌کند.

در پایان زارعی از دیگر اعضای دپارتمان، ضمن ارائه پیشنهاد برگزاری کارگاه‌های توجیهی ویژه ورزشکاران و کادرفنی تیم‌ها گفت: دپارتمان آمادگی این را دارد تا پس از انجام آزمون‌های لازم، از ورزشکاران و کادرفنی مربوطه دعوت کند تا در کنار ارائه نتایج و گزارش این آزمون‌ها، راه کار‌های لازم به ورزشکارانی که ریسک بالایی از آسیب دارند ارائه کند.

بیشتر بخوانید: تعویق یک ساله بازی‌های جوانان آسیا ۲۰۲۱ از سوی چینی‌ها

انتهای پیام/

برچسب ها: کیکاووس سعیدی آکادمی ملی المپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از آسیب های ورزشی کیکاووس سعیدی آکادمی ملی المپیک دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی ملی المپیک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیو، دو و میدانی، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رأی گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد؛

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

۱- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۲- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
۳- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
۴- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۵- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
۶- حمیده اسماعیل نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کد خبر 6095005

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟