Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:42:55 GMT

گزارش عملکرد مالی اتحادیه کشوری منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۸۳۰۸

گزارش عملکرد مالی اتحادیه کشوری منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، در راستای شفاف‌سازی دریافت و هزینه کرد اعتبارات، گزارش عملکرد مالی اتحادیه، شامل بودجه‌های دریافتی و هزینه کرد را در دو بخش ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ منتشر کرد.

این گزارش تراز مالی سال ۱۳۹۹ که شامل دریافت ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعتبار دریافتی از معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و هزینه کرد این مبلغ، جهت برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به اتحادیه استان کرمان، را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگر این گزارش، گزارش اعتبارات دریافتی سال ۱۴۰۰ اتحادیه و نحوه هزینه کرد این اعتبارات منتشر شده است.

شامل:

۱- دریافت و هزینه کرد ۲۴.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، بابت حمایت از مؤسسات آسیب دیده از کرونا

۲- دریافت و هزینه کرد ۵.۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، بابت حمایت از شعب مؤسسات فعال در زمینه حفظ قرآن آسیب دیده از کرونا

۳- دریافت و هزینه کرد مبلغ ۶.۶۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، بابت تربیت ۱۲۳۰ معلم حفظ قرآن کریم

۴- دریافت و هزینه کرد مبلغ ۱۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بابت اجرای برنامه‌های مصوب شورای توسعه توسط اتحادیه‌های استانی و

۵- دریافت و هزینه کرد مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بابت اجرای برنامه‌های مصوب شورای توسعه توسط اتحادیه کشوری می‌باشد.

جهت طرح نظر و یا پیشنهاد در این خصوص، می‌توانید از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۸۵۰۰۴۲۶۸ و یا آدرس ایمیل:ethadyeqoraniran@gmail.com اقدام نمائید.

کد خبر 5302058

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ارشاد قرآن فعالیت های قرآنی گزارش عملکرد فعالیت های قرآنی اربعین 1400 حسینیه مهر کربلا قرآن قرآن کریم محرم 1400 خبرگزاری مهر انقلاب اسلامی ایران عاشورا حضرت رقیه سازمان تبلیغات اسلامی نجف اشرف حجت الاسلام محمد قمی دریافت و هزینه ۰۰۰ ۰۰۰ ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت

بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نشان دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گزارش تحلیلی منابع و مصارف ارزی سال 1402 توسط دیوان محاسبات کشور برای بهره برداری متولیان نظام برنامه‌ریزی و تصمیم گیران اقتصادی منتشر شده است.

بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال 1402 در مقایسه با سال 1401 نشان دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است.

بر اساس این گزارش ارز تامین شده بابت گوشت قرمز در سال 1402 نسبت به سال 1401 به میزان 264 درصد و بابت گوشت مرغ به میزان 1040 درصد نسبت به سال 1401 دارای رشد نامتعارف نسبت به گروه کالایی و زنجیره ارزش اعلام شده توسط وزارت صمت و جهاد بوده است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد