Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:13:37 GMT

ارائه کلیه خدمات حقوقی در اپلیکیشن داداپ

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۸۷۲۲

ارائه کلیه خدمات حقوقی در اپلیکیشن داداپ

علوم مختلف دارای پیچیدگی و مباحث تخصصی می‌باشند که افراد عادی را از درک آنها عاجز می‌نماید از جمله علومی که دارای پیچیدگی و اصطلاحات تخصصی می‌باشد علم حقوق می‌باشد. - اخبار بازار -

در صورتی که افراد بخواهند بدون مشورت با متخصص حاذق پرونده کیفری یا حقوقی خود را پیش ببرند دچار زیان‌های جبران ناپذیری می‌شوند به همین منظور گروه وکلای داداپ با بهره‌گیری از وکلای تخصصی آماده ارائه خدمات مشاوره، تنطیم دادخواست، اظهارنامه و تنظیم قرارداد به کاربران محترم می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاوره حقوقی آنلاین

بهترین و سریع‌ترین راه برای کسب نظر از وکلای متخصص اخذ مشاوره حقوقی به صورت آنلاین است. مشاوره آنلاین در داداپ به دو صورت صوتی و نوشتاری انجام می‌شود.

مشاوره حقوقی آنلاین به صورت صوتی

در مشاوره حقوقی آنلاین به صورت صوتی برای سرعت و سهولت در پرسش، سوالات از وکلای داداَپ بجای تایپ از روش ضبط صدا و ارسال آن برای وکلا استفاده شده است ولی وکلا در پاسخ به سوالات شما کاربران گرامی به صورت مکتوب و مستند اقدام خواهند کرد تا قابلیت کپی و نسخه‌برداری از آن برای شما وجود داشته باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین به صورت نوشتاری

همانطور که میدانیم از دیرباز مشاوره سنتی وکیل و موکل اغلب به صورت حضوری در محل کار وکیل انجام می‌پذیرفت و به دلیل عدم دانش فنی مراجعه کننده همواره با حاشیه و اظهار مطالب غیر‌مفید و غیر‌مرتبط با موضوع دعوی موجب هدر رفتن وقت طرفین و تحمیل هزینه مازاد برای مراجعه‌کننده می‌شد.

ما در اپلیکیشن داداپ با طراحی گزینه مشاوره نوشتاری اقدام به ایجاد بستری برای ارائه خدمات حقوقی آنلاین به صورت متنی با نازل‌ترین قیمت‌ها کرده ایم که نیاز بخش عمده‌ای از مردم را که توانایی پرداخت حق المشاوره‌های حقوقی وکلا را ندارد بر طرف کند.

مشاوره حقوقی حضوری

مشاوره حقوقی یکی از خدماتی است که توسط وکلا و موسسات مختلف برای موکلین در نظر گرفته شده است که بتوانند با هزینه کم و در کوتاه‌ترین زمان مشکلات حقوقی خود را با وکیل و مشاور حقوقی در میان گذاشته و بهترین مسیر را برای پیگیری پرونده خود طی کنند است. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی افراد از مشاوره های وکلا جهت جلوگیری از تضییع حقوق خود استفاده نمایند. مشاوره حقوقی حضوری این امکان را فراهم می‌آورد که افراد به راحتی بتوانند مشکلات خود را با وکلا در میان گذاشته و روند پرونده خود به زبان ساده آگاه شوند.

موسسه داداَپ این امکان را برای کاربران فراهم کرده که بتوانند وکیل و مشاوره متخصص در زمینه پرونده و مشکل خود را انتخاب نموده و از طریق پروفایل فرد مورد نظر نسبت به تعیین و پرداخت هزینه جهت مشاوره حضوری اقدام نمایید.

انتخاب بهترین وکیل

ما در پلتفرم و سایت حقوقی داداَپ امکاناتی را برای  انتخاب بهترین وکیل  برای همه افراد جامعه فراهم نموده‌ایم به گونه‌ای که افراد به دو صورت می‌توانند وکیل مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. بدین صورت که کاربر محترم با ورود و ثبت نام در سایت داداَپ و ورود به بخش انتخاب وکیل با دو گزینه انتخاب وکیل توسط کاربر و دیگری انتخاب وکیل توسط داداَپ مواجه می‌شود.

از مزایای این پلتفرم ایجاد محدودیت برای وکلا در قبول پرونده صرفا در 10 حوزه ای که تخصص و تجربه کافی را دارند می‌باشد. بنابراین برای اولین بار در کشور این امکان فراهم شده تا افراد جامعه، وکلای خود را در حوزه‌های تخصصی مورد نیاز انتخاب نمایند.

تنظیم اظهارنامه قضایی

تنظیم اظهارنامه و سایر درخواست ها جهت ثبت در دفاتر اسناد و مراجع قضایی دارای ظرافت‌های خاصی می‌باشد که بدون کمک‌گرفتن از فرد متخصص در این زمینه ممکن است باعث شود علیه خود فرد مورد استناد قرار گیرد. با توجه به اینکه اظهارنامه نوعی اقرار محسوب می شود باید در تنظیم آن دقت خاصی به خرج داد. داداپ تنظیم اظهارنامه با استفاده از وکلای مجرب را برای کابران محترم را از طریق حضوری و آنلاین فراهم نموده است.

تنطیم قرارداد

با توجه به اینکه تنظیم قرارداد  به دلیل تخصصی‌بودن امور حقوقی مسأله ای پیچیده است افراد نیازمند به اخذ مشاوره تنظیم قرارداد هستند. هر چند نمونه قرارداد‌های مختلف در سایت‌ها موجود است ولی باید توجه داشت که نحوه نوشتن قرارداد بین دو نفر در حالات مختلف، ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود را می‌طلبد که تقبل هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل متخصص را بر مبنای تعرفه تنظیم قرارداد پیش‌بینی شده در داداَپ معقول و منطقی می‌نماید. شایان ذکر است که سرویس تنظیم قرارداد در داداَپ توسط وکلای مجرب و متخصص در حوزه های مختلف و به صورت تنظیم قرارداد آنلاین انجام می‌شود که از حیث صرفه‌جویی در وقت و انرژی و جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری بسیار مفید است.

سخن پایانی

داداَپ(daadapp.ir) پلتفرمی است که با رعایت کلیه ضوابط و مقررات وکالت، با استفاده از بستر اینترنت و نرم افزارهای موبایلی اقدام به معرفی وکلای دادگستری، تخصص و توانمندی ایشان نموده است مهم‌ترین امتیاز این پلتفرم تخصصی بودن وکلای آن در 10 حوزه خاص می‌باشد که سبب می‌شود افراد به راحتی بتوانند به بهترین وکیل متخصص با پرداخت کمترین هزینه دست پیدا کنند و سبب پیشگیری از ضایع شدن حقوق خود گردند، همچنین استفاده از خدمات داداپ در تنظیم قرارداد و اظهارنامه می‌تواند سبب جلوگیری از ورود پرونده به مراجع قضایی و همچنین اطاله دادرسی شود.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حقوقی آنلاین به صورت مشاوره حقوقی آنلاین تنظیم قرارداد دادا پ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه توکلی، صبح شنبه در همایش گرامیداشت روز روانشناس و تجلیل از فعالین طرح محب در استان کرمان گفت: بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در سراسر کشور خدمات سلامت روان و مشاوره روانشناسی را به مردم ارائه می‌دهند که این نشان از ظرفیت، پتانسیل و سرمایه سازمان بهزیستی دارد و مشخص می‌کند که بهزیستی چقدر در این خصوص تلاش و فعالیت کرده است.

وی افزود: به جرأت اعلام می‌کنم سازمان بهزیستی به عنوان یکی از دستگاه‌ها و متولیان موضوع ارائه خدمات روانشناسی اجتماعی، خدمات بسیاری در حوزه سلامت روان انجام داده که این هم مرهون نیروی انسانی و سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمندی است که در این زمینه در اختیار داشته است.

وی تصریح کرد: بهزیستی در بخش دولتی بیش از ۶ هزار نیروی تحصیل کرده و متخصص در مقاطع مختلف دارد که بضاعت بزرگی است و باید قدرشان را بدانیم.

معصومه توکلی، ادامه داد: در بخش خصوصی نیز بالغ بر چند ۱۰ هزار مرکز خصوصی در سراسر کشور داریم که در موضوعات مختلف اعم از توانبخشی، اجتماعی، معلولین و موضوعات مختلف آسیب دیدگان اجتماعی خدمات ارائه می‌دهند و روانشناس پای ثابت تمامی این خدمات است.

وی افزود: بر اساس آمار استخراج شده از سامانه بهزیستی، حدود ۳ میلیون جلسه مشاوره در این سامانه به ثبت رسیده و بیش از یک میلیون ۳۰۰ هزار نفر به مراکز ما مراجعه کرده اند که این نشان می‌دهد خدمات و توانمندی‌های این مراکز توسط مردم درک شده و جامعه دارد از خدمات ما استفاده می‌کند و فکر نمی‌کنم هیچ دستگاهی با این بزرگی و عظمت وارد این موضوع شده باشد

توکلی، با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان مردمی و حمایتی یکسری خدمات رایگان به مردم ارائه می‌دهد گفت: خط ۱۴۸۰ ما از ۸ صبح تا ۱۲ شب خدمات مشاوره‌ای رایگان به مردم ارائه می‌دهد و متخصصان کارکشته و تحصیل کرده‌ای پشت خط وجود دارند که آماده ارائه خدمات هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیون و هشتصد هزار خدمت توسط مراکز مشاوره تلفنی رایگان بهزیستی به جامعه ارائه شده است افزود: در کنار مراکز مشاوره دولتی، یاری برگ مشاوره نیز برای افراد بی بضاعت و یا کسانی که توانمندی پرداخت هزینه‌های مشاوره را ندارند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طبق آمارهای موجود در سال گذشته ۸۵۰ هزار نفر از انواع آموزش‌ها از جمله مهارت‌های زندگی، زندگی و خانواده، پنج سال اول زوجین و انواع و اقسام آموزش‌هایی که بهزیستی عمدتاً رایگان و با استفاده از بخش دولتی و خصوصی ارائه داده بهرمند شده اند.

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی تصریح کرد: در سامانه تصمیم هم که مخصوص ارائه مشاوره به زوجین به منظور کاهش و کنترل طلاق می‌باشد ۱۶۵ هزار زوج در سال گذشته خدمت گرفته اند و بالغ بر ۷۰۰ هزار جلسه مشاوره ارزیابی غربالگری و خدمات روانشناختی برای این عزیزان برگزار شده که بسیار کار ارزشمندی است.

توکلی، افزود: در طلاق‌های توافقی ما توانستیم بیش از ٢٢ درصد زوجینی که برای طلاق توافقی به توافق رسیده بودند به سازش برسانیم و دوباره به زندگی مشترک خود ادامه دهند.

کد خبر 6090131

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌