Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز مشخص شد که علیرضا رضایی دروازه بان استقلال مبتلا به ویروس کرونا شده است و در قرنطینه بسر می‌برد. این در شرایطی است که برخی از اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال از جمله مربی بدنساز و یکی از ماساژورهای تیم نیز حالت های سرماخوردگی دارند و مشکوک هستند و به همین خاطر به قرنطینه رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه هنوز هیچ بازیکن یا مربی دیگری علائمی که نشان بدهد شاید به ویروس کرونا مبتلا شده ندارد اما قرار است آبی ها امشب تست بدهند تا وضعیت شان مشخص شود.

بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های حاضردر لیگ قهرمانان قبل از هر بازی باید تست کرونا بدهند تا سلامتی شان مشخص شود. بر این اساس استقلالی ها نیز امشب تست می‌دهند تا مشخص شود همه بازیکنان شرایط ایده آل دارند یا خیر.

در چنین شرایطی نگرانی هایی قبل از بازی با الهلال برای اعضای تیم استقلال ایجاد شده که مبادا تست جدیدی از بازیکنان و کادرفنی مثبت شود.

باید منتظر ماند و دید تا فرداشب چه اتفاقاتی درباره تست گیری کرونا بازیکنان و مربیان استقلال به گوش‌ می‌رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا رضایی استقلال تهران علیرضا رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن

پسر یکی از مربیان تیم فوتبال استقلال در جریان تماشای دیدار آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن اصفهان دچار حادثه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی با نتیجه 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن به برتری دست یافت که برخی از بازیکنان از جمله روزبه چشمی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند و ... پس از رسیدن به رختکن از خستگی نای راه رفتن نداشته و روی زمین افتادند.

امروز (سه‌شنبه) با تصمیم کادر فنی، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و نفراتی که روز گذشته به میدان رفتند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر نفرات تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. آبی‌پوشان فردا به استراحت می‌پردازند و دور جدید تمرینات از روز پنجشنبه برای آماده‌سازی دیدار با فولاد خوزستان پیگیری خواهد شد.

نکته دیگر در دیدار استقلال با ذوب‌آهن، حادثه برای پسر محمد نوازی بود که پس از گل دوم، کتف او دَر رفت و پس از پایان بازی، پزشکان کتف او را جا انداختند.

تیم استقلال دوشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد