Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس آتش‌نشانی شهرآباد گفت: بر اثر واژگونی خودروی سواری ال ۹۰ در محور بردسکن – شهرآباد مادر به همراه دخترش در صحنه جان خود را از دست دادند و دو کودک دیگر که مصدوم حادثه بودند توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

علی نظافتی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این حادثه ناگوار امروز به وقوع پیوسته است، افزود: در این حادثه خانم ۳۰ ساله به همراه دختر هفت ساله‎اش جان خود را از دست دادند و دو کودک دیگر نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: راننده خودروی ال ۹۰ که از سمت بردسکن به شهرآباد در حرکت بوده پس از اینکه پنج کیلومتر از شهر خارج می‎شود به دلیل سرعت بالا و انحراف به چپ خودرو واژگون می‌شود.

رئیس آتش‎نشانی شهرآباد با بیان اینکه وقتی نیروهای آتش نشانی به محل رسیدند مصدومان از خودرو بیرون آورده شده بودند، تصریح کرد: هر دو مصدوم کودک بودند، همچنین دختر دیگر به خاطر پرت شدن از خودرو و برخورد سرش با تیر برق در صحنه جان خود را از دست داد.

نظافتی در ادامه عنوان کرد: به علت دست‎اندازهایی که در جاده ایجاد شده هشت دقیقه زمان برد تا به محل حادثه رسیدیم، تقریبا هشت سرعت گیر تا رسیدن به محل حادثه داشتیم که اگر نمی‎بود در زمان طلایی به محل می‎رسیدیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۹ روستای شهرآباد را فقط با یک خودروی آتش‌نشانی که امداد و نجات است، پوشش می‌دهیم؛ گفت: برای پوشش این تعداد روستا یک خودرو و سه نیرو کم است و این موجب شد امروز خود شهردار شهرآباد هم برای امدادرسانی وارد عمل شود.

وی تامین یک خودروی دیگر به خصوص سبک را برای آتش‎نشانی شهرآباد ضروری دانست و گفت: نیازمند امکانات به‌روزتری برای آتش نشانی این شهر هستیم.

رئیس آتش‌نشانی شهرآباد در پایان گفت: امیدواریم رانندگان با سرعت مطمئنه در محورهای مواصلاتی شهرستان تردد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آتش نشاني حوادث بردسکن یک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی