Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:32:08 GMT

تازه اول راه هستم و هنوز برای موفقیت انگیزه دارم

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۲۹۱۵

تازه اول راه هستم و هنوز برای موفقیت انگیزه دارم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا گرایی یکی از مردان طلایی کاروان ورزش ایران در بازی‌های المپیک توکیو بود که توانست با کسب این موفقیت، نقش بسزایی در بالا بردن رضایت از عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی را داشت. او تا رسیدن به مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی در المپیک، توانست حریفانی از کلمبیا، آلمان، گرجستان و اوکراین را از پیش رو بردارد و یکی از افتخارات بزرگ کشتی ایران را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند تمام مبارزات گرایی از جمله مصاف فینال، دیدنی و حساس بود اما برتری او برابر فرانک استابلر آلمانی، دارنده سه عنوان قهرمانی جهان، حساس‌ترین پیروزی او در المپیک به حساب می‌آید.

بر این اساس محمدرضا گرایی که در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ قرار دارد در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوشبختانه شرایط مطلوبی دارم. البته من تازه اول راه هستم و انگیزه لازم برای موفقیت‌های بیشتر در کشتی را دارم.

وی با اشاره به افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی ادامه داد: کشتی نیازش بیشتر از اینها است، چراکه بیشتر مدال‌های کاروان ورزشی ایران در المپیک‌ها و بازی‌های آسیایی را کشتی می‌گیرد. مطمئناً هرچه بیشتر به این رشته توجه شود، نتایج درخشان‌تری حاصل خواهد شد. امیدوارم وزیر ورزش و جوانان با حمایت کامل خود، دغدغه‌های کشتی را کمتر کند تا این رشته بتواند در المپیک پاریس هم مثل همیشه افتخارآفرین باشیم.

ملی پوش وزن ۶۷ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی در پایان تاکید کرد: ما به عنوان ورزشکار باید بتوانیم بدون دغدغه تمرین کنیم تا در نهایت پرچم مقدس کشورمان را در میادین بزرگ به اهتزاز در آوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی کشتی جهان طی روزهای ۱۰ تا ١٨ مهر در شهر اسلو کشور نروژ برگزار خواهد شد که ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: سجاد عباسپور
۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی
۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی
۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا مختاری
۷۷ کیلوگرم: محمد علی گرایی
۸۲ کیلوگرم: پژمان پشتام
۸۷ کیلوگرم: رامین طاهری
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده

کد خبر 5302440 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی محمدرضا گرایی مسابقات قهرمانی جهان فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال تراکتور دراگان اسکوچیچ باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید

علیرضا عبدولی قهرمان سال ۲۰۲۳ جوانان جهان به فینال وزن ۷۷ کیلوگرم جام تختی کشتی فرنگی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی که از روز گذشته (پنجشنبه) در اهواز آغاز شده، امروز در مرحله نیمه‌نهایی دنبال شد و فینالیست‌ها به این شرح مشخص شدند:

60 کیلوگرم: سجاد عباسپور _پویا ناصر پور  
67 کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _حجت رضایی
77 کیلوگرم:علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی
87 کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت
130 کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟