Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۱۳هزار و ۵۴۹واحدی (۰.۸۹درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۶هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با افت ۱.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۳۹نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۳۱نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمادهای «برکت»، «سپید»، «شستا»، «شبندر»، «آبادا»، «خساپا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای «مدیریت»، «وهامون»، «دی»، «فرابورس»، «سپیدار»، «کرمان» و «گدنا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از هزار و ۳۴۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی بیش از ۱۷۰میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین صفر تا صد فروش سهام عدالت نامه هشدار اهالی بورس به سید ابراهیم رییسی / اشتباه دولت های قبلی را تکرار نکنید ارزش سهام عدالت من (۲۰ شهریورماه) «فجهان» تخصیص یافت سهام عدالت من مستقیم است یا غیر مستقیم؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید