Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز معاون رئیس قوه قضاییه گفت: به دنبال آن هستیم در سازمان ثبت اسناد و املاک به نحوی عمل کنیم که هر کسی با این سازمان کاری دارد بتواند در منزل خود انجام دهد و کمتر به واحدهای ثبتی مراجعه کند.

ذبیح الله خداییان روز یکشنبه ۲۱ شهریور در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به توفیق این استان در خصوص اجرای طرح کاداستر اظهار کرد: حدود ۳۷۰ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی که در البرز وجود دارد، تماما تثبیت و قسمت عمده  از آن منجر به صدور سند مالکیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در اجرای این طرح در کل کشور هم پیشرفت خوبی داشته‌ایم و اولویت را بر کاداستر اراضی ملی و منابع طبیعی قرار داده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: با کمک سازمان جنگل‌ها و مراتع امیدوارم امسال این طرح در این اراضی به اتمام برسد و با صدور سند مالکیت منابع طبیعی، مانع از سوء استفاده افراد سودجو شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: اقدام دیگری که در دستور اجرا داریم کاداستر اراضی دولتی است که مستلزم همکاری دستگاه‌های دولتی است که امیدوارم با روی کار آمدن دولت سیزدهم این طرح در این اراضی به اتمام برسانیم و با این اقدام مدیران می‌توانند هم زمین و هم مسکن را مدیریت بکنند.

وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۴۰۰ هزار پرونده از موجودی واحدهای اجرا را کاهش دادیم و به دنبال آن هستیم که کسانی که به دفاتر ثبت مراجعه می کنند در کوتاه ترین زمان ممکن کار خود را انجام دهند.

این مسئول گفت: در این راستا در بحث الکترونیکی کردن کارها در سازمان ثبت اسناد و املاک پیشرفت‌های چشم گیری داشته‌ایم به نحوی که امسال در جشنواره قوه قضاییه، این سازمان در بحث فناوری اطلاعات به عنوان سازمان برتر شناخته شد.

خداییان افزود: به دنبال آن هستیم در سازمان ثبت اسناد و املاک به نحوی عمل کنیم که هر کسی با این سازمان کاری دارد بتواند در منزل خود انجام دهد و کمتر به واحدهای ثبتی مراجعه کند.

وی افزود: تامین زیرساخت‌های فناوری یکی از اولویت های اصلی دولت است که این سازمان هم از حرکت در این مسیر غافل نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سازمان ثبت اسناد و املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۷ و نیم میلیون تعرفه چاپ شده است.

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی در گفت‌وگویی از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد و گفت: برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس دوازدهم است که در دور اول، نامزدهای آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.

انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه و در ۱۵ استان برگزار می شود که در ۸ حوزه، تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.

در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است. در این روش، به رأی‌دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود. کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزدها را ثبت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد