Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این روزنامه انگلیسی به نقل از  کارشناسان هشدار داد که رسانه های اجتماعی عملیات انتقال کوکائین به منازل را برای قاچاقچیان آسان کرده است.

مدیر کلینیک بازپروری معتادان در انگلیس هشدار داد که رسانه های اجتماعی برای مردم یافتن قاچاقچیانی را که مواد مخدر را به درب منازل آنها می رساند، تسهیل کرده است و در نتیجه سطح استفاده از این مواد در بین افراد حرفه ای و متخصص بیشتر از هر زمان دیگری افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان همچنین هشدار می دهند که قدرت و درجه خلوص مواد مخدر از ۲۰ درصد در یک دهه قبل به ۸۰ درصد افزایش یافته است.

آمار رسمی نشان می دهد که ۷۷۷ مورد مرگ ناشی از استفاده از کوکائین در انگلیس و ولز در سال گذشته رخ داده که پنج برابر نسبت به یک دهه قبل افزایش نشان می دهد.

این در حالیست که در اسکاتلند، مرگ ناشی از استفاده از کوکائین ۴۵۹ مورد بوده است که چهار برابر نسبت به سال ۲۰۱۵ افزایش داشته است.

این آمار در حالی منتشر شده که بتازگی ۶ نفر در ساحل دیون واقع در جنوب غرب انگلیس به جرم حمل دو تن کوکائین به ارزش ۱۶۰ میلیون پوند بازداشت شدند.

کارشناسان می گویند مردم الکل را با کوکائین ترکیب می کنند که باعث می شود کبد ماده شیمیایی سمی تولید کند که چندین برابر از خود کوکائین سمی تر است.

برچسب‌ها انگلیس ویروس کرونا مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس ویروس کرونا مواد مخدر انگلیس ویروس کرونا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا